Dinsdale Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Utrolig irriternde. Jeg stjal en hest og skulle til Kvatch?. Underveis blir man jo angrepet og siden man tar et par slag rett er etter at man har gått av hesten vil jeg ha sverdet fortest mulig opp. Resultatet har vært at jeg har truffet hesten et par ganger med sverdet. Noen ganger fulgte den etter meg og den jeg slåss med med det resultat at den fikk seg en kyler. Hva skjer da? Jo, hesten skal ta meg, det skal ikke bare ta meg men den gir seg ikke. For å være helt sikker ville jeg sjekke om den ga opp....neeeida, den løp etter meg i 10 minutter, og den er umulig å banke. Resultatet var at jeg seks ganger ble sparket til døde av hesten min. Måtte bare ha det ut. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 (endret) Akkurat det samme har hendt meg. Nøyaktig det samme. Utrolig irriterende. Endret 7. april 2006 av Agressive Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Hehe måtte le litt når jeg leste det, er jo litt komisk med en mannevond hest da Det er jo forsåvidt realistisk med litt "friendly fire" og at konsekvensen er at vedkommende forsvarer seg. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 7. april 2006 Forfatter Del Skrevet 7. april 2006 Joda, det er realistisk. Men ikke den delen at hesten forfølger meg til verdens ende. Lenke til kommentar
Ingenting Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Joda, det er realistisk. Men ikke den delen at hesten forfølger meg til verdens ende. 5881745[/snapback] Verdens ende på 10 minutter? Hvor mye trener du om dagen da? Lenke til kommentar
magnemoe Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Jeg klarte å soultrappe hesten jeg fikk under mainquest Den ble angrepet av et fire elemetal og jeg skulle redde den brukte umbra sverdet og dumme hesten flyttet seg når jeg skulle slå fienden. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Hm, er det bare noen spesielle hester som angriper tilbake? Jeg kløyva løs på en hest i går, men den gjorde ingenting (døde ikke engang). Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Sånn går det når dere stjæler hester, føy! Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Artig med ond-hest! Hva om du bruker en charm -spell på den og prøver å sitte på den ? Lenke til kommentar
berxter Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Ikke noe problem; stikk inn i en hule/ ruin e l, og når du kommer ut er gampen blid og fornøyd igjen. Har du stjælt'n hender det at den stikker hjem dog. Bernt K Lenke til kommentar
Trot Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Prøvde du å holde "block" inne når du ble angrepet? Det pleier å hjelpe dersom ikke motstander misliker deg. Vet ikke om det fungerer på en hest, har aldri blitt uvenner med min Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Jeg synest det er tullete av Bethesda og ikke legge til soft-lock, slik at du holdt på targeten din mens du slost. Når man slost i nærkamp er det utrolig irriterende vist det er litt vennlige folk rundt deg. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Jeg synest det er tullete av Bethesda og ikke legge til soft-lock, slik at du holdt på targeten din mens du slost. Når man slost i nærkamp er det utrolig irriterende vist det er litt vennlige folk rundt deg. 5888421[/snapback] Du mener friendly fire ? Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Jeg synest det er tullete av Bethesda og ikke legge til soft-lock, slik at du holdt på targeten din mens du slost. Når man slost i nærkamp er det utrolig irriterende vist det er litt vennlige folk rundt deg. 5888421[/snapback] Du mener friendly fire ? 5888444[/snapback] Nei, jeg mener et system som gjør et man holder på targeten sin når man angriper,sånn at man ikke ender opp med å angripe vennlige NPC fordi de står rett forran fienden. Lenke til kommentar
YpsiNine Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Nei, jeg mener et system som gjør et man holder på targeten sin når man angriper,sånn at man ikke ender opp med å angripe vennlige NPC fordi de står rett forran fienden. Jeg synes det er bra slik det er nå, er ganske moro å faktisk måtte gjøre det man kan for å slå på riktig mål. Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Kom til å slå hesten min (Black Horse). Den angrep meg, men ga seg fort da jeg ikke slo tilbake. Hatt den samme hesten gjennom hele spillet . lvl 22 nå. Kanskje det er forskjell mellom kjøpte og stjelte hester. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå