Gå til innhold

TES: Hesten min drepte meg seks ganger

Anbefalte innlegg

Utrolig irriternde. Jeg stjal en hest og skulle til Kvatch?. Underveis blir man jo angrepet og siden man tar et par slag rett er etter at man har gått av hesten vil jeg ha sverdet fortest mulig opp. Resultatet har vært at jeg har truffet hesten et par ganger med sverdet. Noen ganger fulgte den etter meg og den jeg slåss med med det resultat at den fikk seg en kyler. Hva skjer da? Jo, hesten skal ta meg, det skal ikke bare ta meg men den gir seg ikke. For å være helt sikker ville jeg sjekke om den ga opp....neeeida, den løp etter meg i 10 minutter, og den er umulig å banke. Resultatet var at jeg seks ganger ble sparket til døde av hesten min.

Måtte bare ha det ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg synest det er tullete av Bethesda og ikke legge til soft-lock, slik at du holdt på targeten din mens du slost. Når man slost i nærkamp er det utrolig irriterende vist det er litt vennlige folk rundt deg.

5888421[/snapback]

Du mener friendly fire ?

Lenke til kommentar
Jeg synest det er tullete av Bethesda og ikke legge til soft-lock, slik at du holdt på targeten din mens du slost. Når man slost i nærkamp er det utrolig irriterende vist det er litt vennlige folk rundt deg.

5888421[/snapback]

Du mener friendly fire ?

5888444[/snapback]

Nei, jeg mener et system som gjør et man holder på targeten sin når man angriper,sånn at man ikke ender opp med å angripe vennlige NPC fordi de står rett forran fienden.

Lenke til kommentar
Nei, jeg mener et system som gjør et man holder på targeten sin når man angriper,sånn at man ikke ender opp med å angripe vennlige NPC fordi de står rett forran fienden.

Jeg synes det er bra slik det er nå, er ganske moro å

faktisk måtte gjøre det man kan for å slå på riktig mål.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...