Dragon Hunter Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 (endret) www.TordCompany.tk (uten bindestrek denne gangen). I tillegg er det også en egen side for kalif: www.kalif.tk/ Endret 7. april 2006 av superseven Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Og for oss som ike har fått med oss den forrige siden - hva dreier det hele seg om..? Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 (endret) Den popup-meldingen man får når man går inn på TordCompany er jo bare morsom. "Jeg har nå godkjent reglene og tillater at dere straffer meg hvis jeg bryter dem!" Endret 7. april 2006 av Agressive Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 7. april 2006 Forfatter Del Skrevet 7. april 2006 Og for oss som ike har fått med oss den forrige siden - hva dreier det hele seg om..? 5881668[/snapback] En latterlig nettbutikk drevet av en fjortiss, adressen til den forrige siden er www.Tord-Company.tk. Noen som vil røyke kalif, forresten? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 (endret) Får ikke noen pop-up jeg, selv om jeg har slått av pop-up blokkern... Edit: superseven: Hehe, ok Endret 7. april 2006 av P-in-P Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 (endret) Han selger også gamle mobiler til 4500 kr, osv. Sterkt overprisede produkter. Han har også satt opp en PayPal-konto man skal overføre penger til dersom man ønsker å kjøpe et produkt. Får sikkert aldri varene heller. Han har nok rotet på rommet, og funnet noen gamle ting han har. Ingen garanti, og den bryter med kjøpeloven. Endret 7. april 2006 av Agressive Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 (endret) Hvorfor er det lurt å reklamere hos oss? Tord Company har mellom 100 og 5000 besøkende hver dag. Det snakkes ofte om Tord Company blant ivrige nettbrukere i f. eks forum, diskusjonskanaler og chat. Det passer perfekt for deg som ønsker få folk til å se dine produkter og spre nyheten videre til "verden". Er det f. eks premiere på en ny kino film så kan du legge ut en banner i TC-TV. Det vil kanskje friste Tord Company sine TV seere til å gå på akkurat denne filmen. Vi Tord Company reklamerer også får vår nettside og våre tjenester på plakatvegger og trær omkring i Trondheim sentrum. :!: Endret 7. april 2006 av Agressive Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Blir aldri lei av Tord. Meld deg på "Sing & Dance 2006". Her kan barn og voksne i alle aldre melde seg på. Siste frist for påmelding er 1. juni 2006. Hele konkurransen vil bli filmet og lagt ut i TC-TV hos Tord Company. Beklager men dette gjelder ikke foreløpig. Vi tester bare ut et nytt prosjekt. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 7. april 2006 Forfatter Del Skrevet 7. april 2006 Forstår ikke at Tord ikke har innsett at hele landet ler av både han og TC. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Forstår ikke at Tord ikke har innsett at hele landet ler av både han og TC. 5881764[/snapback] Jeg tror han forstår, og nyter. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 TC er oppbrukt, det var morsomt i begynnelsen, men nå, ørten tråder senere, er det ikke mer å si enn det som alt har blitt sagt. Tråd stenges, alle tråder i fremtiden som omhandler TC på noen måte annet enn noe seriøst, stenges! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg