Fjelldal83 Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Hei Får ADSL2 i dag fra NGT og blir litt forvirret av modemvalg. Det jeg bruker i dag er et Zyxel et eller annet, som skal visst være ADSL2 kompatibelt, men det som er så merkelig er at i går fikk jeg enda et modem fra NGT, nemlig en Thomson Speedtouch 546i. Hvilke av disse bør jeg bruke? Lenke til kommentar
pfviv Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Du skal bruke det nye modemet som du har fått "Thomson Speedtouch 546i" Det er ferdig konfigurert for den nye linjen din. Ivan Lenke til kommentar
expose2k Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Det Zyxel modemet du har, hat NGT hatt masse prolemer med. Jeg måtte selv bytte til et speedtouch. Tro meg, du vil ikke bruke Zyxel Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 7. april 2006 Forfatter Del Skrevet 7. april 2006 Nå har jeg koblet til Thomson modemet, og på nett er jeg, men har ennå ikke fått ADSL2. Fortsatt Classic.... Antar det blir oppgradert i løpet av dagen, eller må jeg gjøre noe på egenhånd? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Nei, det er NGT som står for oppkoplinga. Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 7. april 2006 Forfatter Del Skrevet 7. april 2006 Hmm....NGT har ennå ikke koblet meg opp på ADSL2. Har fortsatt Classic abbonnementet.. Bør jeg ringe til kundeservice(og vente 45min) eller er slikt helt normalt? Lenke til kommentar
Zenit Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 (endret) Hmm....NGT har ennå ikke koblet meg opp på ADSL2. Har fortsatt Classic abbonnementet.. Bør jeg ringe til kundeservice(og vente 45min) eller er slikt helt normalt? 5884639[/snapback] Fikk du ikke noen dato for når linja skal være koblet opp i sentralen? Man får gjerne en mail, el. dato på kundesidene. Ikke uvanlig at man får ruteren før linje er oppe. edit: trykkleif Endret 7. april 2006 av Zenit Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 7. april 2006 Forfatter Del Skrevet 7. april 2006 Linja skulle være koblet opp i dag, altså fredag 7 april.. Lenke til kommentar
MartinGM Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Min adsl2 linje skulle vært kobla opp 30. mars men har enda bare 4300/700. Prata med en kar på support torsdag morgen som mente det var noe som bremsa linja og skulle få en innstallatør til å se på saken. Og regna med at det ville skje samme dag eller fredag. Men i dag er det lørdag og ikke noe har skjedd. Har ikke nextgentel et kontor i Oslo? For da drar jeg heller bort ditt på mandag.. får ikke kjefta skikkelig over telefonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå