-Teddy- Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Jeg husker ikke hva sporten heter og finner dermed heller ingen info om den. Driver med tentamensforberedlser og det står at vi skal finne noe om culture og sports, tenkte at det kunne være en ide å ha noe om denne sporten i bakhånd.. Den går ut på å kaste en tømmerstokk så rett og så langt som mulig, har sett den på Discovery channel. Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 (endret) http://en.wikipedia.org/wiki/Highland_Games caber toss ja... edit: du må snart bytte avatar, jula varer bare helt til påske edit2: klarte jeg ikke å se wales og tenkte skotland automatisk? hahaha imponerende da. Er det forresten forskjell? Endret 7. april 2006 av zeltex Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 7. april 2006 Forfatter Del Skrevet 7. april 2006 (endret) Yeah, kom på det når du sier det. Er faktiskt Skotland de driver med det når jeg tenker meg om. Ikke rart jeg ikke fant noe. Og ja, jeg skal bytte avatar. Har denne paintavataren til påske, så bytter jeg. Gjorde det ifjor og. EDIT: Takk! Endret 7. april 2006 av -Teddy- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå