Gå til innhold

Hva er din tro?

Hva er din tro?  

1 007 stemmer

1. 1. Hva er din tro?

• Buddhisme
      15
    • Kristendom
      205
    • hinduisme
      4
    • islam
      17
    • jødedommen
      3
    • Bahá'í
      6
    • Ateist
      493
    • Agnostiker
      176
    • New Age
      46
    • Andre som ikke er nevnt
      42

Anbefalte innlegg

Da kan du kanskje svare på sprøsmålet, hva startet gud med? Hvordan ble han til? Hva var før han?

5893517[/snapback]

*dumbass*

Gud har alltid eksistert ;)

Til de som tror på big bang:

Ta en stein og kast den mot en annen stein slik at steinen knuses: Hvor mange runde steiner finner du? SVAR: Ingen :!:

Bare det burde være nok for og forstå at big bang teorien er 100% feil :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da kan du kanskje svare på sprøsmålet, hva startet gud med? Hvordan ble han til? Hva var før han?

5893517[/snapback]

*dumbass*

Ta en stein og kast den mot en annen stein slik at steinen knuses: Hvor mange runde steiner finner du? SVAR: Ingen :!:

5893633[/snapback]

Det beviser ikke at Big Bang-teorien er feil, mtp. at Big Bang visst nok utløste enorm varme. Big Bang-teorien bør allikevel (akkurat som andre hypoteser) tas med en klype salt.

Lenke til kommentar

5893517[/snapback]

*dumbass*

5893633[/snapback]

Det beviser ikke at Big Bang-teorien er feil, mtp. at Big Bang visst nok utløste enorm varme. Big Bang-teorien bør allikevel (akkurat som andre hypoteser) tas med en klype salt.

5893641[/snapback]

Muligens, men per i dag er Big Bang den beste teorien vi har.

Og Kenzky, ditt innlegg gidder jeg ikke å svare på engang.

Lenke til kommentar

5893517[/snapback]

*dumbass*

5893633[/snapback]

5893641[/snapback]

Muligens, men per i dag er Big Bang den beste teorien vi har.

Og Kenzky, ditt innlegg gidder jeg ikke å svare på engang.

5893690[/snapback]

Hvorfor ikke? Ser ikke noe galt med det... kanskje vanskelig å svare på...
Lenke til kommentar
Hvorfor ikke? Ser ikke noe galt med det... kanskje vanskelig å svare på...

5893710[/snapback]

Hvorfor jeg ikke gidder å svare på det? Fordi han kom med et ekstremt lite inteligent utsagn om noe han ikke har peiling på overhodet.

Lenke til kommentar

5893517[/snapback]

*dumbass*

5893633[/snapback]

Gud har alltid eksistert? hvorfor kan da ikke alltid universet eksistert?

og hvordan kan han alltid ha eksistert? noen må da ha skapt han? hvis ikke hvorfor må noen ha skapt menneskene og jorden osv. da?

og har du aldri gått på skole eller? du har vell sikkert bare gått på søndags skole og er vell dårlig med fysikk og vitenskap der

Endret av Dennis87
Lenke til kommentar
Gud har alltid eksistert? hvorfor kan da ikke alltid universet eksistert?

Fordi Gud skapte universet :cool:

og hvordan kan han alltid ha eksistert? noen må da ha skapt han? hvis ikke hvorfor må noen ha skapt menneskene og jorden osv. da?

Det er bare slik at Gud alltid har eksistert...

Det står over vi menneskers hjerne det der spørsmålet.

og har du aldri gått på skole eller? du har vell sikkert bare gått på søndags skole og er vell dårlig med fysikk og vitenskap der

Ja jeg går på videregående skole. Ja jeg har gått på søndagskole når jeg var mindre ;)

Nei jeg gidder ikke sette meg inn i all vitenskap og fysikk på dette område for jeg har funnet ut hva sannheten er :D:D:D

Lenke til kommentar
Ikke-troende.. Tror ikke på noe utenom at mennesker fins, og mennesker dør. No bullshitt mellom.

Vet ikke hvilket fancy ord som beskriver det.

5881493[/snapback]

Ateist eller agnostiker. Det kommer litt an på hva du svarer på spørsmål av typen: "Finnes Gud?"

5882256[/snapback]

Så hvis jeg svarer blankt "nei" på det, hvilken blir det da?

Lenke til kommentar
Ikke-troende.. Tror ikke på noe utenom at mennesker fins, og mennesker dør. No bullshitt mellom.

Vet ikke hvilket fancy ord som beskriver det.

5881493[/snapback]

Ateist eller agnostiker. Det kommer litt an på hva du svarer på spørsmål av typen: "Finnes Gud?"

5882256[/snapback]

Så hvis jeg svarer blankt "nei" på det, hvilken blir det da?

5894117[/snapback]

Ateist.

Lenke til kommentar

Det er håpløst å tro på at Gud bare skal ha vært der alltid, noe må jo ha skapt ham også. Men det faktum at grunnstoffer har blandet seg og skapt en kjedereaksjon er heller ikke spesielt sannsynelig. Vil alikevel heller tro at jorden er skapt av en eksplosjon enn at en eller annen fyr har skapt alt. Hvis gud finnes lurer jeg noe jævelig på hvorfor han brukte så lang tid med å begynne å lage noe. Han må jo ha kjeda ræva av seg de første billioner årene.

Endret av Lightningwolf
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...