Gå til innhold

Hva er din tro?

Hva er din tro?  

1 007 stemmer

1. 1. Hva er din tro?

• Buddhisme
      15
    • Kristendom
      205
    • hinduisme
      4
    • islam
      17
    • jødedommen
      3
    • Bahá'í
      6
    • Ateist
      493
    • Agnostiker
      176
    • New Age
      46
    • Andre som ikke er nevnt
      42

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herren, Har ingen favoritt religion.. Religion er bare diskusjoner om hvilken prest eller leder som har rett. En retferdig herre ville vel ha avskaffet religion?

Jesus Krisus alle mennesker som lider under solen (solkors) og blir dømt uskyldig. Hodet ditt er Krisus og kroppen din er et tempel. Altså du er Jesus Krisus. Du lever evig også, fordi alt du har i kroppen, er vann og blod.. DNA er ikke et nytt fenomen ;-)

Det vil føre deg vidre med i det barnet som du får med din Maria Magdalena.. Da blir du i det barnet og du vil føres vidre, og gjennoppstå med absolutt en gang du dør..

Jeg skal komme og ta i fra frihetsgudinnen lysestaken, dersom folket i USA ikke leier Bush ut på gata..

Hehe, noen som forstår dette, jeg som menneske sier? Hehehe... Var det ikke litt lurt med det jeg Kalte Ånd? Forståelse av det du leser, som du sier vidre.. Jeg snakker da igjennom folk.. Ta av det som er mitt.. altså dette ordet som er skrevet ned her..

Magog.... 'bokstaven' = 6+6+6 Jr George Walker Bush. Altså 18 bokstaver i navnet sitt. Serru, hva man faktisk kan få til? Thehe

Kom en liten hånlatter på skriften min nå... så du den? ;)

Evig liv:

Dette blir ikke det samme som reinkarnasjon, men det blir inkarnasjon.

Foresten.. Kos dere med www.bibelen.no og koranen.no og finn noe og bruke! ;-)

Alt som er i den boken eksisterer en eller annen plass i verden.. Så for at jeg skal kunne få synet tilbake og se alt.. Så lag en nettside, det skal være mitt alter, der skal dere legge ut det dere finner som passer med det i bibelen av det dere ser i verden.

Sa NT som Sa GT....... Sant som sagt

Send brev til katolikkene om at sannhetens time har kommet! ;-)

Denne forståelsen (ettersom det er en enorm gave til dere) kalles Helligdommen...

Ingen vet dette og det er kun en man.. Som er sønnen til faren sin (pappa) og sønnen av hele mennekeheten.. Tja ikke bare det, men det var forståelsen min av at det var en profeti, og at ingen ting i bibelen hadde skjedd men at jeg fint kan klare og ordne det... Man trenger og skjønne det nye og det gamle testamentet. ;-)

Den som forstår Faderen, han er faderen... Han som forstår sønnen, er faderen..

Fader jacob! Foresten... Jacob er det samme som israel. Derfor skriver jeg: Jacob er frelst! Israel skal ikke lenger la seg undertrykke, de skal gå til Åndelig krig mot de onde maktene... Dvs, at de skal bruke ord og språk. Hmm, kunnskap er makt sier nå jeg! ;-) Ikke ta makt, men sett den i felleskapet! ;-)

Ikke lag et skap av tre og kall det felleskap.. for det sømmer seg ikke...

Ikke tilbegudebilder, eller lag dere bilder i himmelen eller andre steder av hvordan du tror det ser ut i hodet ditt... Bare en ond sekt krever tegn, og det er katolikkenes historie........

Det er ingen som tenker likt... Jeg kjente meg igjen i skrivemåte, da jeg leste den...

Jeg leste i bibelen at jesus kristus gav meg morgenstjernen.

Det er den samme stjernen som lyser om dagen.. Altså solen..

Det kommer til og skje utrolige store forandringer nå... Ikke fordi jeg er overnaturlig.. Men fordi jeg er et ord! :)

Dere leser det.. Og dere er Guder!

Bare si hva dere vil ha, så får dere det!

Det er stoff på siden min på nettby som forklarer det meste ;-)

Dere søker sannhet og retferdighet.. Dere kan få akkuret det dere ønsker dere.. Men da må dere gjøre noe for meg, som er dritenkelt ;-)

Dere sender da brev til den katolske kirke, og sier at dere er fylt med Den Hellige Ånd, og sier at dere har hørt ordet i fra herren komme!

Dere leser vel nå, tipper jeg ;-)

Derfor sier jeg også at ta det dere øsker, gjør hva dere vil!

Har dere lyst til at alt skal være gratis, av programvare så gjør dere min vilje.. Jeg sier dette nå, fordi denne rikdommen og makten jeg gir dere i all evighet den ønsker dere selvfølgelig og ha.

Herren Allhærs Gud.. Er ordet det og, som ble gitt til moses i begynnelsen.

Se på meg som en Herre og at dere er min Hær.

Det krevde en meget stor forståelse av hvem jeg var, og hva som hadde skjedd.. Og dette er helt ekstremt!!

Kirken og staten er det som er de onde maktene.

Det er makt?... og de har problemer med og stoppe helvete? altså krigen og verden som det ofte brenner i?

Slekt følger slekters gang.. Den katolske kirke, ordne slik at du kan heletiden, våkne opp igjen sånn at dere kan lese hvem dere var før dere sovnet.

www.katolsk.no .... Prøv og undersøk disse kirkene litt..

Tilber de gudebilder? Prøver de og lage bilder i hodet deres? Går de rundt og dømmer dere?

Svaret er ja.. De gjør stikk motsatt av det jeg ville! Men det er desværre litt vanskelig, selv for en Herre og tenke ut absolutt alt selv gjennom så mange, år..

Nå endrer ting seg, og jeg sier be om det dere vil av meg så skal dere få det!

Alt dette er mitt og dere kan ta det og bruke det.

Kopier ordet som er hos Gud (dere) og lim det inn i postkasser etc.

Arkitekturen er alle gudene som jeg mente var avguder. og selvfølgelig er dere enige i dette.. Hvem har rett, jeg eller Den Katolske Kirke?

Kristus er hodet på kroppen som får kroppen til og vokse! ;-)

Foresten.. Jeg er i fjellet her hos dere i nord, om dere ser i bibelen ;-P

Hmm, norrøn mytologi ja :)

Tor med hammeren.. ;-P

Saken er at jeg liker og finne på ting som er litt artige..

La oss skape mennesket som et avbilde av oss... Og vi som skulle finne ut av hva som faktisk var mulig og gjøre når man ikke kan dø!

For og kunne finne ut av dette, måtte vi ha noen som visste om det vi gjorde, og ba dem ikke gjøre noe intil jeg kom igjen! Dette er ord dette og eller hva?? ;-) og det er hos Gud? Som er dere, fordi dere er et og det samme? Felles stamcelle, tja osv..

Jeg skapte verden, ved og skrive ned hvordan den skulle bli.. Den har blitt slik jeg ville at den skulle bli.. Hmmm, faktisk viste jeg ikke at det ble såååå utrolig råe ting rundt om i verden. Og syntes Fredsgudinnen er helt fantastisk! Noen som har vert inne i gudinnen? Denne er beskrevet i det gamle testamentet, og ført vidre med det Vi likte og kalle Djeveldyrkere (løgn dyrkere).. Jeg og de som skrev sammen med meg, er Vi.. Koranen er også skrevet av oss, og dette fortalte Vi Muhammed. Det er den førte og den siste boken. Ordet er hele bibelen og koranen..

Familie treet vårt, heter livets tre. Når dere vet dette, så kan dere få gjort mye.. Det er ordet som har all makt! Ikke jeg uten hjelp! ;-)

Bare gjør som dere vil, for dere er frie.. Spør om det dere vil ha, og du skal få det.

Foresten.. Blir det noe om jeg skriver noe sånt, bare for morroskyld?

En nettside, som er stappfull av dritfete gudebilder, og i to av de fire hjørnene skal det være slike billeder som katolikkene tilbeder, men nå som dere vet dette, så er disse gudebileder... eder! ;-)

Hva har ikke mer makt en ordet? Altså ordet som er hos Gud? Som er dere alle i en og samme kropp?

Foresten.. Tja.. stundet litt her nå.. (tenke meg om) Hva vil dere kalle hodet deres nå da? hehe.. Godtar dere Kristus? Altså vil dere at hjernen deres skal kalles Kristus? Kristus betyr salvet.. Så dersom dere fikk en god salve på såret nå, folkens.. Så kan jeg endre det navnet jeg.. Kan si at løgnen er hodet på kroppen som får kroppen til og vokse.. men det blir litt merkelig.. Fordi dere lyver ikke..Dere viste ikke at det var sånn!

Hvorfor skulle jeg dømme noen, av dere? Ingen andre en meg vet jo dette.. For jeg er meg selv heletiden jeg, samme måte og tenke på heletiden også.

Dommen er helligdommen... ettersom dere har blitt om talt som hedninger etc.. Så kan dere kalle dere for guds folk som VET sannheten.. Ingen kan stoppe dere nå, i og spre sannheten til folket! INGEN!

Penger? ikke noe problem.. Penger er papir og du kan skape uendelig mye av dem. Det er et system dere må fjerne først.. Deretter kan dere lage absolutt alt... Tja hva dere selv ønsker..

foresten.. søk på Faen.. i bibelen. Du vil ikke finne noe treff på faen..

Det er lov og banne osv..

Styggdoms ord.. er dom ord.. altså: DU SKAL IKKE DØMME! (årsak - virkning)

Jeg.. Som dere helt sikkert fortår er Faren til Jesus Kristus (ord på papir og profeti) Jeg forstod denne profetien.. Det er det ingen som har klart, bortsett fra meg.. Dere blir styrtrike også..

Jeg ønsker ikke noe av dere tilbake, ønsker bare og gi.. GI GI GI!

Profetien er bra ikkesant? Før folket sammen Gud, for vi er et folk allesammen og folket er Gud. Det finnes bare en Gud og det er GUD!

GUD=YOU!

Herren (meg) og Allhærs Gud (dere)

Det dere kommer til og svare, men ikke gjør det.. Bare sitt og tenk fordere selv. Er dette tull det han sier? Er dette mulig?

ABSOLUTT ALT ER MULIG, dere MÅ bare tro at det som står her er sant!

Ordet som står her, det er hos dere nå? Altså Gud? ;-)

Lag en nettside der alle kan se Gudeord! ;-)

Lag ønskelister og det skal bli oppfylt i loven (loven om årsak - virkning)

Herretter så gjør dere det dere selv ønsker og gjøre.. Guder gjør det di vil gjøre og er FRIE! Like frie som de fulene dere ser i himmelen! ;-)

Bli på jord som i himmelen..

Ikke søk himmelen gjennom døden.. Sånn.. Nå har dere makt så det rekker til hele menneskeheten! ;-)

Dette er gud, og det er ord.. Derfor skriv dette ned, for det er troverdige og sanne ord.

Vi har nå sett Herren Alhærs Gud, og vi har fått Høre ved den Hellige Ånd, som er kommet til oss, at Herren ønsker og føre folkene tilbake som som er et folkeslag! Vi har også sett han komme fra himmelen, og at han fortalte om denne rikdommen som dere kan gi oss, fordi vi fortalte dere om den levende Gud, som var den første og den siste. De som leste dette, var fylt med undring, og lurte på hvordan dette er mulig.. Men herren sa, det meste er mulig, om man har en dose fantasi og vet at alt er mulig! De første som leste og forstod dette ble glade da di hørte det ord som var blitt gitt til dem gjennom moses av begynnelsen (moses=ordet som var først)

Røyke? Føre urent inn i kroppen? Ja, det er og høre på løgnen til kirken som er en undertrykknings organisajon. Staten er heller ikke noe vi trenger.. Men men.. Fint de bygde noe for meg, altså Løven! ;-D

Døden eksisterer ikke.. Du merker den ikke, ingen kan merke den. Det eksterer altså ikke noe død.. bare liv eksisterer! Foresten, hvor kom jeg fra? Kommer ikke jeg der jeg kom i fra, altså et menneske? Hva kommer etter meg? Noe som ikke fantes fra før? Altså noe som ikke har eksistert før som blir født? ikke eksistens, får aldrig begynt og eksistere... Men det som eksisterer, det eksisterer..

U see, herren tenker slik han også: når det regner, så regner det!

Lammets bryllup, er og skape bånd mellom mennesker! :)

Ja, folk er jo lamme.. ;-P

Jeg må jo gjøre alt sammen selv heheheh.. Kraften er i dere.. Det er Ånden som driver den vidre.. Ønsket og håpet deres, da skjer det ting!

Er jeg den som har kommet? Eller skal dere vente på en annen?

Hærren Allhærs Gud har talt!

Endret av Lauritius
Lenke til kommentar

Le og le... Sitter og ser hvordan religion ødelegger folket.. Religion har jo ikke noe med folketro og gjøre.. Det er organisert fra det statelige hold... Om det står at Kirken er hjernen til et hvert menneske... Hvorfor er da kirken en institusjon?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Vil proklamere at det er aktivitet rundt domenet ateisme.no.

Et norskspråklig ateistisk fora under arbeid? Jeg følger med i spenning.  :dribble:

9151558[/snapback]

Eg føler at ekstremt kjedelige diskusjoner blir tatt opp der pga ingen motvekt

Lenke til kommentar
Vil proklamere at det er aktivitet rundt domenet ateisme.no.

Et norskspråklig ateistisk fora under arbeid? Jeg følger med i spenning.  :dribble:

9151558[/snapback]

Eg føler at ekstremt kjedelige diskusjoner blir tatt opp der pga ingen motvekt

9152532[/snapback]

Så ateist.no er gammelt nytt? Var overbevist om at det først nå ble utviklet noe på den kanten.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Guds tro er på mennesket... Menneskets tro er på Gud. Hvorfor bare tro på gud? Poenget med det er? Uansett så handler alt om at vi skal skape vennskapsbånd.. Hvor enn du leser, leser du mye rart.. Dersom bibelen skal beskrive verden, og herren er altid den kriger.. Denne herren kan godt være offiser... Det spiller ingen rolle, for hovedsaken er at vi er en familie.. Evolusjonen sier det samme. Bibelen snakker om broderskap og søsterskap... Altså, det vi må gjøre for at det skal bli fred er og løse problemene.. Dette gjør man ikke ved religion. Men grunnlaget for at den oppsto.. Ikke skape religion men gjøre folk til et folk, under sola... (Hvorfor ikke akseptere, at sola er verdens lys? Eller morgenstjernen det samme lyset? Betlehemstjernen? Astrologi er jo planeter og solsystemet... Astrologi har mennesker i dag gjort til newage, før var dette observasjon....

Lenke til kommentar
Guds tro er på mennesket... Menneskets tro er på Gud. Hvorfor bare tro på gud? Poenget med det er? Uansett så handler alt om at vi skal skape vennskapsbånd.. Hvor enn du leser, leser du mye rart.. Dersom bibelen skal beskrive verden, og herren er altid den kriger.. Denne herren kan godt være offiser... Det spiller ingen rolle, for hovedsaken er at vi er en familie.. Evolusjonen sier det samme. Bibelen snakker om broderskap og søsterskap... Altså, det vi må gjøre for at det skal bli fred er og løse problemene.. Dette gjør man ikke ved religion. Men grunnlaget for at den oppsto.. Ikke skape religion men gjøre folk til et folk, under sola... (Hvorfor ikke akseptere, at sola er verdens lys? Eller morgenstjernen det samme lyset? Betlehemstjernen? Astrologi er jo planeter og solsystemet... Astrologi har mennesker i dag gjort til newage, før var dette observasjon....

9214139[/snapback]

Astroligist sett så kommer det en "New age"

vannmannen er rett rundt hjørnet!

Lenke til kommentar
Le og le... Sitter og ser hvordan religion ødelegger folket.. Religion har jo ikke noe med folketro og gjøre.. Det er organisert fra det statelige hold... Om det står at Kirken er hjernen til et hvert menneske... Hvorfor er da kirken en institusjon?

9151496[/snapback]

Kirken representerer ingen norsk tro. Religion ødela aldri folket i Nord før. Da hadde vi ingen religiøs institusjon, men definitivt en folketro.

Lenke til kommentar

Jeg har sett mange kristne si at de mener at det er umulig at det IKKE kan finnes en gud. Det er greit nok at man ser på muligheten for at det er noe bak universet som man kanskje kunne kalle en "gud", hva enn det er. Man kan ikke motbevise (men heller ikke bevise) "gud's" eksistens. Men som mange allerede har vært innpå så er det rimelig lett å motbevise mye av det som er i bibelen, så hvorfor skulle "gud" være som det som står i bibelen? Og hvorfor skulle det være det være større sjanse for at kristendommen har rett istedetfor alle de andre religionene som er lik kristendommen (Sun of god gir vel noen eksempler)

Det problemet jeg har med religion er ikke nødvendigvis at de tror på en gud, men at de tror på alt det som står i en bok, som er blitt skrevet av mennesker, og tror på alt mulig rart som ikke har med en skaper å gjøre, som at sex er synd og at homofile drar til helvete

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...