int20h Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 AOpen kan se ut til å stoppe produksjonen av sine bærbare maskiner i løpet av nær fremtid. Les mer Lenke til kommentar
rscue Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Synd i grunn, siden de har presset prisene på laptop siden de kom ut med sin 1557. Jeg var selv meget fornøyd med min 1557 RScue Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 1557 var vel AOpens største suksess på bærbar siden, men tror ikke de har hatt så gode produkter siden. Ellers er de ganske godt inne i mini PCer, tenker de satser mer der nå. Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Har en stilren XC Cube EZ65, som jeg er kjempefornøyd med. Aldri vært noen problemer med den. Synd om de kutter ut laptops, da det virker som om de har gjort det bra i Norge. Tenker da på alle nettbutikkene, som bygger modeller rundt disse. De må vel se seg om etter andre produsenter da tenker jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå