Gå til innhold

Kulturo: Istid 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg synes Istid 2 er en veldig bra oppfølger. Ikke helt like god som 1'ern, men en verdig oppfølger ;)

Såg forresten litt av en dokumentar om "bak kulissene Istid 2" på tv. Og der nevnte de at "endelig" har de fått teknologi og mulighet til å kunne lagre hår på dyrene med struktur slik at det endret seg i forhold til figurens handlinger. Er det bare meg men har ikke dette blir nevnt tidligere som "fantastisk"?

Lenke til kommentar

Da har jeg kommet tilbake etter å ha sett filmen.

Synes også det er en verdig oppfølger, men ikke like bra som Istid var.

Det er rett og slett en dårligere historie nå, men til gjengeld er det mer simpel og morsom humor - for eksempel at Scrat er mer med.

Tenker en 7-er er en passende karakter, og måtte det ikke bli en Istid 3, da er jeg redd det vil gå dårligere.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

istid 2 var grei nok..men ikke noe spesielt

likte dyret som var på jakt etter nøtta idenne filmen...hadde vært bra å ha en helaftens film bare om hain..scrap eller hva hain nå het

Lenke til kommentar
istid 2 var grei nok..men ikke noe spesielt

likte dyret som var på jakt etter nøtta idenne filmen...hadde vært bra å ha en helaftens film bare om hain..scrap eller hva hain nå het

5920200[/snapback]

Scrat heter han.

Tror ikke en hel film om bare han hadde blitt noe bra. Noe av det som gjør det morsomt med den rollen er nettop det at vi får servert små korte glimt som er "hysteriske".

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...