hsaether Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Isen smelter og det faller mammuter fra trærne. Dyrene er på flukt, vannet stiger og da alt står på som verst klarer det fantastiske dovendyret å si "Dra meg i barten, og sleng meg i myren." Les mer Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Gjett om jeg gleder meg til å se den! Tror fort vi snakker om en av årets mest underholdende filmer her. Herlig at Scrat har en litt større rolle denne gang, jeg ler bare jeg ser bildene av han. Lenke til kommentar
zestro Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Gleder meg så utrolig til den filmen! skal kanskje se den i påska! Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Istid 2 var ikke på langt nær like underholdende som den første. Til tider faktisk ganske kjedelig, 2'ern. Lenke til kommentar
Slip Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Skal se den om noen timer <3 Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Jeg elsker Istid, det er en av mine favorittfilmer. Så den tre ganger på kino. Gleder meg virkelig til å se Istid 2, flott at denne filmen tydeligvis ikke føyer seg inn i rekken av dårlige oppfølgere. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Er det bare meg, eller virket Istid 2 litt vel inspirert av Madaskar? Ta de to raringene som henger med hun mammut-dama, de virker jo veldig som pingvinene. Og den dovendyr-sekten er jo akkurat som lemurene... Lenke til kommentar
nomore Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Eg synes Istid 2 er en veldig bra oppfølger. Ikke helt like god som 1'ern, men en verdig oppfølger Såg forresten litt av en dokumentar om "bak kulissene Istid 2" på tv. Og der nevnte de at "endelig" har de fått teknologi og mulighet til å kunne lagre hår på dyrene med struktur slik at det endret seg i forhold til figurens handlinger. Er det bare meg men har ikke dette blir nevnt tidligere som "fantastisk"? Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Da har jeg kommet tilbake etter å ha sett filmen. Synes også det er en verdig oppfølger, men ikke like bra som Istid var. Det er rett og slett en dårligere historie nå, men til gjengeld er det mer simpel og morsom humor - for eksempel at Scrat er mer med. Tenker en 7-er er en passende karakter, og måtte det ikke bli en Istid 3, da er jeg redd det vil gå dårligere. Lenke til kommentar
Silje: Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Hah.... Ser det for meg om 50 år: Istid 43! På kino nå... Jadda... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 istid 2 var grei nok..men ikke noe spesielt likte dyret som var på jakt etter nøtta idenne filmen...hadde vært bra å ha en helaftens film bare om hain..scrap eller hva hain nå het Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 istid 2 var grei nok..men ikke noe spesielt likte dyret som var på jakt etter nøtta idenne filmen...hadde vært bra å ha en helaftens film bare om hain..scrap eller hva hain nå het 5920200[/snapback] Scrat heter han. Tror ikke en hel film om bare han hadde blitt noe bra. Noe av det som gjør det morsomt med den rollen er nettop det at vi får servert små korte glimt som er "hysteriske". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg