Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Host War3 ft med Dlink DGL4300 noen?

Anbefalte innlegg

hei

jeg har prøvd å Host game i war3... i starten går alt fin, folk kan joine spille mitt, men når jeg har startet spillet så faller folk ut noe sek i spillet..

jeg bruker 2 router har det noe å si? har nat portene..

er det noen som vet hva som er feilen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe kanskje om du beskriver litt mer oppsett, og hvor mange maskiner du har(er det samme maskin som er server som du spiller på etc.), og linje kapasitet, hvor mange spillere det er snakk om.

Høres ut som det er litt problemer med sync, og 90% sannsynlighet så ligger problemet med server. Men gi oss litt mer info så kanskje vi kan pinpointe problemet.

Mvh

Brutalix

Endret av Brutalix
Lenke til kommentar

hei

jeg har en AMD 64 +3700, 2GB Ram, Windows XP PRO, Firewall: ZoneAlarm

Det er 3 manskiner + min i nettverk.. har NAT de portene til War3 til den maskinen Min(Hoster server B.net) ... de andre maskiner i lan skal ikke joine spillet...

har Nextgentel charlie linje... 4.5 Mbps hvis jeg ikke husker feil....

jeg få mld på logs i routeren: Blocked outgoing ICMP packet (ICMP type 3) from 100.0.0.8 to xxx.xxx.xxx.xxx

har slått av firewall.. har brukt DMZ

Enable DMZ

DMZ means "Demilitarized Zone." If an application has trouble working from behind the router, you can expose one computer to the Internet and run the application on that computer. Note: Putting a computer in the DMZ may expose that computer to a variety of security risks. Use of this option is only recommended as a last resort.

:hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...