sindre2 Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Har funnet frem til følgende to alternativer: Thermaltake 12cm VR Temp Control 20 To 55 c. Adjustable Fan Speed Control NorthQ Silent Tornado 120mm Fan, 17-19db, 38CFM PS; Viften skal stå i bakenden av kabinettet Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 (endret) Jeg har selv den NorthQ viften, og den er helt pr0n! Den er meget støysvak, jeg har den i siden av kabinettet mitt, og det ser unektelig svært bra ut! Den virker solig, og jeg er glad jeg "kastet" ut den Tt viften jeg hadde der fra før av. Et godt valg! EDIT: Har du viftestyring? Endret 7. april 2006 av tore_v1 Lenke til kommentar
helmikk Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Jeg har 2 av disse i mitt kabinett, og hvis du hører disse så skal du få en premie, de fulgte faktiskt med mitt bzerk kabinett som jeg kjøpte samme plass. http://www.microplex.no/product.aspx?pid=m...fa120lsbl&mcat= Lenke til kommentar
sindre2 Skrevet 7. april 2006 Forfatter Del Skrevet 7. april 2006 Jeg har viftestyring, ja! Hvordan det? Behøver man å redusere hastigheten på den? Hvis dere ser på den Thermaltake vifta så følger det med viftestyring på den! Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Om du har viftestyring er det greit å bruke den. Det er alltid greit med viftestyring, for kontroll.. Du trenger ikke viften på full pupp hele tiden. Jeg ville tatt NorthQ-viften siden du allerede har viftestyring. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 north-q viften vill jeg godt for, har selv 3 stk i pc`en, støysvake og bra.. Lenke til kommentar
alexander91 Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 denne mist vifta skal være utrolig støysvak. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Hvis du vil ha en som du kan velge litt hastigeter på investerer du i en regulator og kjøper en Delta! På max bråker den like mye som en støvsuger og blåser skikkelig... (pass på fingeren... den fyker fort av) Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Du må ha en KRAFTIG regulator om du skal regulere Delta-en trinnløst. Den trekker faktisk 3A (36Watt) på full gass. Tror du også får problemer med å starte den når du har stilt turtallet lavt. Lenke til kommentar
alexander91 Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Jeg har 2 av disse i mitt kabinett, og hvis du hører disse så skal du få en premie, de fulgte faktiskt med mitt bzerk kabinett som jeg kjøpte samme plass. http://www.microplex.no/product.aspx?pid=m...fa120lsbl&mcat= 5881948[/snapback] Den vifta der er knall bra. Skal kjøpe en sånn jeg å Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Jeg har 2 av disse i mitt kabinett, og hvis du hører disse så skal du få en premie, de fulgte faktiskt med mitt bzerk kabinett som jeg kjøpte samme plass. http://www.microplex.no/product.aspx?pid=m...fa120lsbl&mcat= 5881948[/snapback] Den vifta der er knall bra. Skal kjøpe en sånn jeg å 5890976[/snapback] Hadde en slik før, men er mer fornøyd med north-q viftene mine.. Lenke til kommentar
alexander91 Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 hva er det du er mer fornøyd med på north-q viftene a? Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 hva er det du er mer fornøyd med på north-q viftene a? 5892927[/snapback] Blåser mer enn mist vifta, den er penere, veit ikke om den er stillere, men denne er så å si lydløs iallefall.. God påske. Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Jeg har kjøpt meg Mist viften. Har enda ikke montert den. Jeg kjøpte også en papst vifte når jeg kjøpte mist viften. Denhar et støy nivå på 18db elns. Har en thermaltake tsunami som skal få seg nye vifter Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Jeg har kjøpt meg Mist viften. Har enda ikke montert den. Jeg kjøpte også en papst vifte når jeg kjøpte mist viften. Denhar et støy nivå på 18db elns. Har en thermaltake tsunami som skal få seg nye vifter 5898003[/snapback] Jeg skal gjøre akkurat det samme med mitt Shark-kabinett. Bytte ut de gamle viftene med MIST-vifter. Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Jeg monterte den NorthQ viften i døren på Shark-kabinettet.. Det fungerer ypperlig, og ser veldig bra ut. Husk å kutt vekk nettingen der hvor viften sitter, det blir det bråk av.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå