confusion Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 (endret) Hei Satt her og surfet litt så kom jeg over en forum post som jeg kom til å tenke på.. Fikk meg nettopp G7 musa til Logitech og den har som kjent en lade stasjon til det enne batterie imens det andre er i bruk, men når det batteriet som er til lading er ferdigt ladet må det tas ut da? På mobil telefoner sies det ihvertfall at du ikkje skal gjørs på å la telefonen ligge til lading hele tiden... (vet at det ikkje går ut på det samme, men det er jo litt greit å vite) Noen som vet noe om dette (har hørt andre si noe osv..)?? Endret 6. april 2006 av confusion Lenke til kommentar
Patz Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Det er spørs om laderen er automatisk (altså peak-lader, eller lader med temperaturføler eller annen form for automatikk), og hvor stor ladestrømmen er. Dersom ladestrømmen er liten nok tar ikke batteriet skade av det (<- 50mA?), det kan du se på AC - DC-adapteret. Men siden det er et Li-Ione-batteri så er det sansynelig å tro at det er automatikk i laderen, og batteriet kan trygt stå i. Lenke til kommentar
theggenes Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Et Li-Ion batteri MÅ ha en automatisk lader for å ikke overlades og ta fyr, så bare la det stå i, hverken batteriet eller noe annet tar skade av det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå