siDDis Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Når eg skulle legge inn win2k så fekk eg velge å instalere det over winxp saken er det at i oppstarten nå så spør den meg om å velge win2k eller winxp korleis fjerner eg det sånn at den starter opp win2k med ein gang Lenke til kommentar
felzius Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 formatere Men hmm, noen som vet ? Lenke til kommentar
Laka Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Du må slette WinXP manuelt i DOS/prompt-(oppstartdisket) har jeg hørt. Du må gå inn å slette alle katalogene som har med XP å gjøre. Lenke til kommentar
Ptomania Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 System-advanced-startup and recovery-edit Der kan du forandre det. Ptomania Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 28. september 2002 Forfatter Del Skrevet 28. september 2002 takk :smile: Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Det er riktig som han i posten ovanfor sa. Gå inn på systemegenskaper - avansert og klikk deg inn på oppstart og gjenoppretting. I den øverste boksen der velger du W2k som standard operativsystem, deretter fjernar du haken i boksen under (vis liste over operativsystemer). Dermed vil maskina automatisk starte opp med W2k. Ole Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå