Ustedalen Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Topic sier vel det meste. Hvor mye bruker dere på å kjøpe film i måneden? Ett tilleggs spørsmål: Kjøper du de fleste filmene over nettet (isåfall hvor), eller i butikken? For min del har det vært lite kjøp av filmer i det siste. Før jul kunne jeg fint svi av 400 - 1 000 kr, hvis ikke mer på film. Da ble alt kjøpt i butikk. Nå har jeg begynt å kjøpe noen til, denne gangen over nettet (CDON). Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 I løpet av det siste halve året har jeg brukt i snitt ca. 2000,- kr. pr. mnd. Kjøper det meste over nett. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 1: Det blir noen kroner 2: Butikker er litt lettere å svare på Online: Play Playusa DDD DVDstrax Amazon UK Amazon Hong Kong Legends CDON YesAsia HKFlix Butikk: DVD Spesialisten i Oslo... Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Jeg bruker ca. 500 kroner i måneden på film i butikker som DVD Galleriet og Platekompaniet. Pluss/Minus selvsagt. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Jeg er så heldig å ha en kusine med masse filmer, så da trenger jeg bare å låne av ho. Siden jeg ikke samler på filmer på den måten, ser jeg ikke noe poeng i å kjøpe bare for å kjøpe. Prøver å få med meg storfilmane på TV, så jeg klarer meg Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 ca. 1000-1500+ meste fra Platakompaniet, og en del fra play. meste er under 100 lappen, de store utgiftene er seirer som fort blir en del. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Kjøper vel mellom 0 og 15 filmen i måneden... varierer veldig, men kanskje et par hundre sånn ca..? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 tja fra 500 til 2000 kommer litt ann på hvor mye jeg kan bruke. pleier å gjøre kjøpa mine på spaceworld(butikk) eller Home entertainment(internett) Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Bruker ca. 0,-... Hender seg at jeg kjøper en film da, men det er veldig sjelden! Husker ikke sist Lenke til kommentar
Njål Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 1. Det er noe jeg ganske bevisst ikke fører noen form for regnskap over. 2. Praktisk talt alt kjøpes over nett, har handlet med etailere i rundt 15 forskjellige land hvert år de siste 5 årene (Danmark, Sverige, Tyskland, England/Jersey, Frankrike, Nederland, Russland, Italia, Spania, USA, Canada, Hong Kong, (fastlands-)Kina, Taiwan, Japan, Sør-Korea, Thailand, Australia, New Zealand, fler?). Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Kjøper dvder for ca 200-400 per måned Noe kjøper eg i butikker som dvdgalleriet og platekompaniet og noe på amazon. Men det varierer fra måned til måned. Hadde nok kjøpt litt mer, hadde det ikkje vert for at eg leier film på brafilm. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Det blir noen lapper, mer enn jeg tør tenke på. Det er mest fra Platekompaniet i Bergen og Play.com, men også playx, CDON, Amazon, eBay og DVD Pacific blir brukt i større eller mindre grad. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Kjøper kun på Platekompaniet/andre butikker og antar at jeg blåser bort rundt 500-700kr måneden på film. Kjøper som oftest bare 59kr/99kr filmer, men er det en film jeg virkelig brenner for så kjøper jeg den til 179kr eller hva de enn tar. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 ingenting. Bor langt ifra en butikk. Leiger litt Lenke til kommentar
Jaukim Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 300 - 500kr ++. Er ikke Atten så jeg kan ikke bestille i hytt og pine uten og spørre om lov først Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 (endret) Har ikke noe eksakt antall kroner oppført i noe slags regnaskap, men jeg vil regne med at jeg bruker en god del. For mye, egentlig. Bruker vel ca. like mye som Deathie, pluss litt til. EDIT: Jeg kjøper vel mesteparten på nett (CDON, Play UK og Amazon UK), men jeg handler også noe på diverse fysiske butikker (Norli, beninstasjoner, Musikkverket, pluss diverse butikker i Trondheim). Endret 8. april 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Bruker ikke så mye. Kjøper 2 - 3 filmer per måned. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 0.- på film per måned her ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå