Gå til innhold

Hvor mye bruker dere på film i måneden?

Ustedalen

Anbefalte innlegg

Topic sier vel det meste. Hvor mye bruker dere på å kjøpe film i måneden?

Ett tilleggs spørsmål: Kjøper du de fleste filmene over nettet (isåfall hvor), eller i butikken?

For min del har det vært lite kjøp av filmer i det siste. Før jul kunne jeg fint svi av 400 - 1 000 kr, hvis ikke mer på film. Da ble alt kjøpt i butikk. Nå har jeg begynt å kjøpe noen til, denne gangen over nettet (CDON).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er så heldig å ha en kusine med masse filmer, så da trenger jeg bare å låne av ho.

Siden jeg ikke samler på filmer på den måten, ser jeg ikke noe poeng i å kjøpe bare for å kjøpe. Prøver å få med meg storfilmane på TV, så jeg klarer meg :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

tja fra 500 til 2000

kommer litt ann på hvor mye jeg kan bruke.

pleier å gjøre kjøpa mine på spaceworld(butikk)

eller Home entertainment(internett)

Lenke til kommentar

1. Det er noe jeg ganske bevisst ikke fører noen form for regnskap over.

2. Praktisk talt alt kjøpes over nett, har handlet med etailere i rundt 15 forskjellige land hvert år de siste 5 årene (Danmark, Sverige, Tyskland, England/Jersey, Frankrike, Nederland, Russland, Italia, Spania, USA, Canada, Hong Kong, (fastlands-)Kina, Taiwan, Japan, Sør-Korea, Thailand, Australia, New Zealand, fler?).

Lenke til kommentar

Kjøper kun på Platekompaniet/andre butikker og antar at jeg blåser bort rundt 500-700kr måneden på film. Kjøper som oftest bare 59kr/99kr filmer, men er det en film jeg virkelig brenner for så kjøper jeg den til 179kr eller hva de enn tar.

Lenke til kommentar

Har ikke noe eksakt antall kroner oppført i noe slags regnaskap, men jeg vil regne med at jeg bruker en god del. For mye, egentlig. Bruker vel ca. like mye som Deathie, pluss litt til.

EDIT: Jeg kjøper vel mesteparten på nett (CDON, Play UK og Amazon UK), men jeg handler også noe på diverse fysiske butikker (Norli, beninstasjoner, Musikkverket, pluss diverse butikker i Trondheim).

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...