Gå til innhold

Dinside har testet nokia 3250

Anbefalte innlegg

om det finnes en tråd om dette fra før beklager eg og ber om at en vennligsinnet moderator sletter denne tråden :)

synes denne mobilen er veldig stillig, en klump ja men veldig stillig! at dinside roser mp3 spilleren er jo og et + :) men som vanlig så skyter nokia seg i foten ved å innplimentere en fissen skjerm på 176*208 pixler. det store minnuset med denne og ikke minst med den kommende toppmodellen n91 :mad:

http://www.dinside.no/php/art.php?id=298253

post-68468-1144458047_thumb.jpg

Endret av 3000
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skjermen er da mer enn god nok for en musikk-telefon.

Se på W800i/K750i.

Ingen som klager på skjermene deres.

5881008[/snapback]

skjermen til k750i/w800i kan egentlig ikke sammenlignes med 3250 selv om omtrent identisk oppløsning.. skjermen til k750i er mye skarpere dog endel mindre en 3250 sin. som er en god del større og også dermed blassere/mindre skarp. vist du hadde lest dinside testen ville du ha lagt merke til at testeren og sier skjermen som sitter i 3250 er dårligere en tideligere 176*208 skjermer fra nokia.

poenget mitt er denne oppløsningen begynner å seriøst å bli udatert, værtfall i den prisklassen 3250 ligger i. 240*320 pixler skjermer burde vært ny standard for mobiler over 3000kr.

og til slutt, lest om flere som klager over skjermen til k750/w800 inkludert meg selv, ikke fordi den er dårlig langt der ifra, men rett og slett fordi den er så liten. se på bilder eller video selv i fullskjerm på disse mobilene er drit :blink:

Endret av 3000
Lenke til kommentar

Oppløsningen begynner i alle høyeste grad å bli utdatert. Det er å forvente at skjermer i denne størrelsen skal ha QVGA fremover.

Selv ville jeg heller valg 3250's store skjerm med lav oppløsning enn W800is lille skjerm med samme oppløsning. Synes det å ha 1,8" skjerm gir et så kjedelig bruksinntrykk av mobilen.

Altså får vel hverken W800i eller 3250 særlig toppscore på skjermfronten.

Det som overrasker meg er at 3250 får skryt for kamera, det er sjelden fra Nokia. Husker ikke om det var i denne testen eller en annen av 3250.

Lenke til kommentar

5881531[/snapback]

Greit å huske på at W800i snart er et år. At 3250 kommer med samme oppløsning i dag, og ikke minst at en telefon fra Nseries har den samme oppløsningen, er skammelig.

5881696[/snapback]

Er det skammelig? Svært da :p

W800i kom for litt over et halvt år siden ja, men vi bør kanskje heller se på W810i som nærmere konkurrent. Den kom faktisk så vidt _etter_ 3250. Nok en gang samme oppløsning.

edit: Poenget mitt er bare, at det er klart at ingen av dem har svært gode skjermer. Jeg har eid både K750i og 7610, som bruker relativt identiske skjermer til mobilene vi snakker om. Av disse ville jeg valgt 7610.

Endret av arehei
Lenke til kommentar

5881531[/snapback]

Greit å huske på at W800i snart er et år. At 3250 kommer med samme oppløsning i dag, og ikke minst at en telefon fra Nseries har den samme oppløsningen, er skammelig.

5881696[/snapback]

edit: Poenget mitt er bare, at det er klart at ingen av dem har svært gode skjermer. Jeg har eid både K750i og 7610, som bruker relativt identiske skjermer til mobilene vi snakker om. Av disse ville jeg valgt 7610.

5881738[/snapback]

er enig. har hatt både k700i(som har omtrent identisk skjerm og størrelse som k750i) og 7610. uten tvil at det var 7610 skjermen eg foretrakk. rett og slett fordi den er en del større og bruker opplevelsen er bedre.

angående kameraet på 3250 fikk det dårlig score på dinside testen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...