miXer Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Jeg har som sagt eksoslekkasje. Den er i bakre potte. Jeg har sett på biltema, men der hadde de bare bakre potte til Volvo 460 1.7. Og det står klart og tydelig i parantes at den ikke er til 2.0i! 1. Kunne noen fortalt meg forskjellen? Er det mindre dim hele veien på 1.7 eller er de like? 2. Noen som vet hvor jeg kan få tak i billig bakre potte? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Stikk på mekonomen å få tak i potte. Det er ikke samme delenr. på 1.7 potten som på 2.0 i potte3n, så det er vel med størrelsen og motstanden i potten som gjør det. Så du må nokk belage deg på å sette en 2.0i potte på ja. Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Du kan fint bruke potten fra en 2.0i. De skal passe rett på Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 en ting er at de passer, men må også tenke på at den potte til en 1.7 motor er konstruert for mindre eksos, mao, en 2.0 kan miste effekt. Og delenummerene er ikke de samme heller. Så det er en grunn til det. Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Har selv hatt en 1,7 med 2,0i potte. Mast ikke noe effekt av den grunn.. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 bare sier det jeg. Hadde det vært meningen at de skulle brukes om en annen så hadde det vært samme delenr og biltema hadde vel neppe merket markert at det bare passer den og den motoren. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Men, du får den nok sikkert like billig hos mekonomen eller torshov. Lenke til kommentar
eab Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Noen som har sjekke vadis for delenummer? Fant nemlig ut at biltema hadde bakpotte til camry 2.0XLI, men ikke XL med 1.8 liters motor. Etter litt leting av delenummer viste det seg likevel at disse to bilene bruker samme eksospotte, selv om mekonomen, meca, biltema osv sine lister ikke mente det. Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Alle er ute etter å tjene penger.. Bissniss you know.. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 delenummerene er forskjellig i VADIS. Lenke til kommentar
miXer Skrevet 12. april 2006 Forfatter Del Skrevet 12. april 2006 Har selv hatt en 1,7 med 2,0i potte. Mast ikke noe effekt av den grunn.. 5882465[/snapback] Vel, nå har det seg sånn da, at jeg har en 2.0i. ikke en 1.7. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå