NightWolfie Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Hei. Når jeg har kommet til tredje level så hopper spillet ut til skrivebordet. Da står det en melding om at "vi beklager for det inntrufne.. blabla..." Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Ikke for å dra tråden OT, men er spillet bra? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 (endret) Sjekk om det finnes noen patcher da. Nyhus: Prøv demoen. Endret 7. april 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
genetex Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 (endret) Oy crap jeg leste ikke topic tydeligvis, wtf jeg er trøtt Endret 7. april 2006 av genetex Lenke til kommentar
NightWolfie Skrevet 7. april 2006 Forfatter Del Skrevet 7. april 2006 Ikke for å dra tråden OT, men er spillet bra? 5884947[/snapback] Veldig bra synes jeg. Bra grafikk og velgjort fysikk Et helt kurant spill å ha i ferien Lenke til kommentar
koronag Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Jeg synes det er forferdelig middels. Noe som gjorde at jeg spilte ca 2 maps. Jeg holdt på å klikke av dårlig AI og helt skadd våpen-view. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Nyhus: Prøv demoen. 5885025[/snapback] Hehe, jeg har spilt demoen og den var overaskende overbevisende, da jeg omsider klarte å ignorere måten våpnene ble holdt. Men demoer kan være veldig missvisende så jeg tenkte jeg skulle spørre Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 (endret) Ah, vel jeg har nå ikke prøvd annet enn demoen selv, men syntes som dere at spillet er ganske så bra. Grafikken er fin og fysikken er jo kjempebra (bedre enn på mange storspill, til og med!). Som dere andre synes jeg også at AI'en ikke akkurat var av toppslaget, og at våpenview'en er helt latterlig (har egentlig noen av utviklerne noen form for dybdesyn?). Har selv lyst til å prøve det ut. Du får det for £14.99 (ca. 170kr) hos Play.com, noe som er en helt kurant pris. EDIT: Nightwolfie: Prøv å reinstallere spillet. Det kan hende at det har blitt en feil under installeringen eller noe sånn. Endret 8. april 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Da har jeg anskaffet spillet og jeg er storimponert. Etter at jeg fikk låst opp blod og skuddmerkefunksjonen er dette spillet helt topp! Sitter helt oppslukt og spiller det nå. Ikke verdens beste historie, men storslaget gameplay for oss som liker rå og brutal action! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå