Fry Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2006 fy faen saa glad jeg er at jeg ikke ga henne en ny sjanse, hun driver jo aa smaajuger litt til alle har jeg intrykk av.. stoler ikke paa henne i det hele tatt med enkelte ting.. Lenke til kommentar
Fatty Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 burde jeg tilgi henne? Never! Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Som tidligere sagt.... gi henne en sjanse... Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Jeg for min del hadde sagt nei. Hvofor? Vel, har man vært utro en gang, hva holder en fra å gjøre det en gang til? Sagt med andre ord, jeg ville aldri i verden stolt på henne igjen. Skulle det vært noe forhold måtte hu ha holdt seg fysisk unna alt som heter gutter for at jeg i det heltatt skulle klart å sove trygt om natten. Sier seg selv at slikt ikke funker. En annen ting er at det skjedde i fylla. Fylla har aldri skylda og en står like fult ansvarlig for det man gjør. Gjør man slike ting i fylla burde man holdt seg unna fylla. Bare det alene ville for meg vært nok til å vike godt unna. 5880655[/snapback] Der fikk du sagt det. Enig med deg, Ernie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå