Cucum(r) Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Ernie: Greitt, eg skal innrømme at eg skreiv innlegget for å provosere litt. Men likevel står eg på det faktum at det er mulig å tilgi utroskap. Grunnen til at eg meiner dette er muligens fordi eg ikkje har interesse av å ha spesielt seriøse forhold (iallfall ikkje før eg er gammal nok til å lovlig komme inn på Metz [23 år]). Likevel skjønner eg at dette virker ufattelig tåpelig for visse, sidan veldig mange trives i eit langvarig forhold, sjølv i ung alder. Lenke til kommentar
Fry Skrevet 7. april 2006 Forfatter Del Skrevet 7. april 2006 har bestemt meg får å tilgi henne. skal ta en prat med henne at dette ikke er noe jeg aksepterer. men skal gi henne tillitt igjen, tror jeg kan stole på henne... og var en som lurte, hun viste ikke om fortiden min når hun var utro. jeg løy får å skjule det, derfor var hun forvirret, og var ikke med ex typen hun var utro, var med en ukjent kar.. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 (endret) Once a cheater - always a cheater, mener hvertfall jeg. 5881267[/snapback] Synes ikke det er helt rett..... jeg var utrolig nærme å ta selvmord... og synes vel egentlig at alle burde få en sjanse til... men har utrolig vanskligheter får å bestemme meg.. 5881302[/snapback] Om man er utro, så kan man for det selv. Beklager. Men folk må kunne stå til ansvar for sine handlinger synes jeg da. Grow up! Endret 7. april 2006 av skag1 Lenke til kommentar
lperik Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Av egen smertefull erfaring: En gang utro - ALLTID utro. Jeg har iallefall lært leksa mi, er ei dame utro mot meg er det over og ut med en gang uansett hvilken forklaring hun hadde hatt. Aldri om jeg skal oppleve de samme nedturene og depresjonene som kom av å prøve å tilgi noe sånt igjen! Og selv om hun måtte si det aldri skjer igjen så vet hun at du har tilgitt hun før og den tanken kan hun fort få når hun er ute å drikker seg like full mens ikke du er til stede en annen gang. Nei tenk deg selv, hun har hatt pikken til en annen kar inni seg å liggi å blitt knulla på mens hun var sammen med deg.. Mitt råd er å bare droppe hele dama, det kan svi litt istarten om du er glad i hun, men det er det beste i lengden så du slipper bli såra på ny og på ny og på ny. Finnes flere fisker i havet vet du! Lenke til kommentar
lperik Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 (endret) har bestemt meg får å tilgi henne. 5883565[/snapback] Bad move! guaranteed! Men vil du lære på den harde måten må du jo få lov til det. Endret 8. april 2006 av lperik Lenke til kommentar
salah Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Hadde aldri tilgitt for slikt. Som en sa, once a cheater - always a cheater. Det at man sier man aldri skal drikke er bare tøv. Hu skal være veldig, veldig flink til å holde seg unna alkohol ihvertfall. Hadde selv dame som var utro, (hu hadde riktignok "bare" kyssa en gutt) og jeg slo opp og etter det har jeg ikke prata med hu, og hu fikk betale for "boten" Dessuten, tenk GRUNDIG gjennom hver avgjørelse du gjør. Ikke la deg lure igjen. Lenke til kommentar
ostov Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Ey! Jeg står nøytral her, men kan du lage en post hvis hun er utro igjen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 ta å tilgi henne. get a fresh start! Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Du må ikke la hun slippe fra det for lett. Hun må skjønne alvoret, og den beste måten å la hun skjønne det er å la hun få vite hvor mye det såret deg. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Du må ikke la hun slippe fra det for lett. Hun må skjønne alvoret, og den beste måten å la hun skjønne det er å la hun få vite hvor mye det såret deg. 5887540[/snapback] Den hendelsen der vil komme til å dukke opp hver gang det er krangel om noe og det vil bli mye usikkerhet, sjalusi og småkrangler videre.. garantert.. alt dette bare for å bli såra på nytt senere.. nei huff, se å åpne opp øya litt a Fry! Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Du må ikke la hun slippe fra det for lett. Hun må skjønne alvoret, og den beste måten å la hun skjønne det er å la hun få vite hvor mye det såret deg. 5887540[/snapback] Den hendelsen der vil komme til å dukke opp hver gang det er krangel om noe og det vil bli mye usikkerhet, sjalusi og småkrangler videre.. garantert.. alt dette bare for å bli såra på nytt senere.. nei huff, se å åpne opp øya litt a Fry! 5887927[/snapback] Det er HELT korrekt. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Personlig godtar jeg ikke utroskap uansett.... Gyllen regel jeg lever etter.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 (endret) Personlig godtar jeg ikke utroskap uansett.... Gyllen regel jeg lever etter.. 5888043[/snapback] kanskje du får en annen mening når du havner i samme situasjon noe jeg tviler på at du har da du bare er 16 år og trolig ikke har mye livserfaring. Endret 8. april 2006 av KRAFortune Lenke til kommentar
coban Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 her er saken: dama var utro, hadde sex med en annen. da hun var utro hadde vi vært sammen i en måned. og vi hadde problemer, hun slo opp med meg på grunn av dette.. vil også si litt om forklaringen hennes på hvorfor hun var utro.. før vi ble sammen hadde hun et forhold på fem år... hun var utrolig deppa når hun var utro over dette, og hun gikk inn i forhold med meg for tidlig. jeg hadde ikke fortalt henne hele sannheten om meg og fortiden min. så med dette var hun forvirret av en del ting med meg og. i tillegg var hun utrolig full da hun var utro, jeg var på ferie et annet sted. hun sa det til meg av fri vilje etter at vi slo opp.. vi var fremdeles venner etter at vi slo opp. nå vil hun prøve på nytt med meg.. hva burde jeg gjøre? er utrolig forelsket i henne, burde jeg tilgi henne? hvordan burde jeg tenke får å klare å akseptere dette? 5880288[/snapback] Virker som om det er et relativt useriøst forhold vi har med å gjøre, mitt tips er å droppe hele greia. Vi vet hva det ender med (grining) - det er fler fisk i vannet. Lenke til kommentar
coban Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 har bestemt meg får å tilgi henne. skal ta en prat med henne at dette ikke er noe jeg aksepterer. men skal gi henne tillitt igjen, tror jeg kan stole på henne... og var en som lurte, hun viste ikke om fortiden min når hun var utro. jeg løy får å skjule det, derfor var hun forvirret, og var ikke med ex typen hun var utro, var med en ukjent kar.. 5883565[/snapback] Jeg ville faktisk blitt roligere om det var med x'en - men at hun detter på kukken til en ukjent kar i fylla er vel mer skremmende. Tror du virkelig at det er siste gangen hun drikker for mye? Grow up! - 'FYLLA SNAKKER ALLTID SANT' heter det vel:-) Men du kan for all del prøve videre med henne, vi har jo registrert det her på forumet så da kan vi snakkes om noen uker-måneder neste gang det skjer. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 ja utrolig lyst til á gi henne en ny sjanse, kan stå fram her og si hva jeg skjulte.... fortiden min var vanskelig, og tok nesten selvmord to ganger, senere var jeg mye deppet og drev med selvskading, og har med det noen arr på armene, som jeg sa jeg fikk i en ulykke.. fortalte henne senere sannheten... men når jeg tenker på at hun var utro føler jeg meg sint, hvordan skal jeg tenke, får å akseptere dette? har utrolig lyst til å prøve på nytt 5880394[/snapback] Jeg vil si at du bør gi henne en ny sjanse, rett og slett fordi du har utrolig lyst til det. Lenke til kommentar
Fry Skrevet 8. april 2006 Forfatter Del Skrevet 8. april 2006 ja... det blir nok til en ny sjanse... vet det er mange skeptiske her. men sett dere i min situasjon, jeg hadde ikke vært ærlig.. og forvirret henne med å ungå å si sannheten.. og er utrolig forelsket i henne... og dette forholdet ble aldri seriøst, og hun tenke mye pá eksen sin over 5 år, de hadde nettopp slått opp.. Lenke til kommentar
Fry Skrevet 30. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2006 vel, blei aldri sammen med henne igjen.. klarer ikke glemme dette.. har mott ei annen ei jeg liker. Lenke til kommentar
veos Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Flott gutt! Kom deg videre i livet! Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 altså. vansklig å si. spm er klarer du å tilgi henne? jeg ville aldri ha klart det. hvis jeg skulle trenge inn i henne kunne jeg ikke klart å ikke tenke på at en annen var innei henne mens jeg var sammen med ho. men er dere venner nå så er det noe annet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå