murra Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Er helt grønn på området så blir garanter litt noob fortalt... Har da index.php som "første" side med include i en av 2 rammer... Den ene er meny den andre er der include scriptet er... Meeeen... Hvordan får jeg redigert førstesiden uten å påvirke de andre sidene da includescriptet er i den rammen...? Første siden skal da vise f.eks "nyheter" e.l... Ble kanskje litt mongo formulert men skitt au... Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Er helt grønn på området så blir garanter litt noob fortalt... Har da index.php som "første" side med include i en av 2 rammer... Den ene er meny den andre er der include scriptet er... Meeeen... Hvordan får jeg redigert førstesiden uten å påvirke de andre sidene da includescriptet er i den rammen...? Første siden skal da vise f.eks "nyheter" e.l... Ble kanskje litt mongo formulert men skitt au... 5880245[/snapback] Førstesiden skal forandres? Eller selve forsiden (indexen?). Vis du skal forandre førstesiden, så bare forandrer du den fila som du har suttet scriptet til å hente vis ikke en (feks) ?page= blir angitt. Vis selve forsiden forandrer du jo bare ting rundt? Forklare mer:P? Lenke til kommentar
murra Skrevet 6. april 2006 Forfatter Del Skrevet 6. april 2006 (endret) Forsiden er delt i 2 rammer... Den ene med meny og den andre med dette include scriptet... slik er siden min murra.org Hvordan kan jeg få skrevet noe på forsiden da dette vil vises på alle de andre sidene er det vel jeg lurer på... Endret 6. april 2006 av mjuice Lenke til kommentar
murra Skrevet 6. april 2006 Forfatter Del Skrevet 6. april 2006 Fikset det selv... Var visst bare å lage en liten "hovedside.php" i include gitt.. Jaja, første gang med php... Takk for svar uansett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå