Gå til innhold

Cd skuff på xbox 360 defekt

Bullit

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, endelig fikk jeg min egen xbox 360. Har akkurat kommet hjem med den og fått koblet den til. Første problem var selvfølgelig at jeg ikke får koblet meg til live. Kontoen min er gyldig og alle connections er ok på testen, men ingenting fungerer.

Så tenkte jeg at det kanskje hjalp å sette inn spillet. Kjøpte GRAW og trykket på eject, satte inne cd`n for så å finne ut at jeg fremdeles ikke kom meg på live. Så kommer den  virkelig morsomme delen, da jeg skulle ha ut cd`n igjen. Skuffen beveger seg ut ca. 1cm for så å stoppe. Den går fint inn, men ut er det ikke sjangs.

Xbox`n er bare noen timer gammel, og ikke fallt i bakken eller lignende. Har vært uberforsiktig hele veien hjem.

Kan jeg kreve pengene mine tilbake? Dette var selvfølgelig den siste xbox`n de hadde igjen på Spaceworld også da... 

Dette er så min flaks.

5880200[/snapback]

du ender opp med å sende den til MS space world kan ikke gjøre stort. du er vel en av flere tusen menesker som ender opp med en defekt x360. ikke bli overasket hvis du leverer den inn og får inn en ny som også er defekt. nesten alle 360 maskiner fryser osv osv

5895240[/snapback]

Jaha ja... du verden hvor mye du vet. Skjønner ikke at jeg gidder svare deg engang, men det tipper over til slutt når noen sitter og skriver sånt tull. Noen av de som sitter her på forumet har hatt defekte maskiner, noen ellers har hatt defekte maskiner. Men det er så innmari mange som har maskiner som fungerer helt ypperlig, medregnet meg. Aldri hatt ett eneste problem med den. Men er man fanboy, suger man jo selvfølgelig til seg all dritten om konkurrerende maskiner som man kan. Jeg er nok 360 fanboy, men jeg kan godt innrømme at PS3 blir ei rå maskin, og selv om den nok som alle andre konsoller gjennom tidene kommer til å ha noen feil fra begynnelsen av (for det kommer den jo til å ha, er bare å se på PS2 osv osv), så vil jeg ikke si at ALLE PS3'er klikker og at det er en drittmaskin.

Dette forumet er ikke et representativt utvalg av alle 360-eiere, og ingen konklusjon kan trekkes ut fra poster her.

Lenke til kommentar
Ja, endelig fikk jeg min egen xbox 360. Har akkurat kommet hjem med den og fått koblet den til. Første problem var selvfølgelig at jeg ikke får koblet meg til live. Kontoen min er gyldig og alle connections er ok på testen, men ingenting fungerer.

Så tenkte jeg at det kanskje hjalp å sette inn spillet. Kjøpte GRAW og trykket på eject, satte inne cd`n for så å finne ut at jeg fremdeles ikke kom meg på live. Så kommer den  virkelig morsomme delen, da jeg skulle ha ut cd`n igjen. Skuffen beveger seg ut ca. 1cm for så å stoppe. Den går fint inn, men ut er det ikke sjangs.

Xbox`n er bare noen timer gammel, og ikke fallt i bakken eller lignende. Har vært uberforsiktig hele veien hjem.

Kan jeg kreve pengene mine tilbake? Dette var selvfølgelig den siste xbox`n de hadde igjen på Spaceworld også da... 

Dette er så min flaks.

5880200[/snapback]

du ender opp med å sende den til MS space world kan ikke gjøre stort. du er vel en av flere tusen menesker som ender opp med en defekt x360. ikke bli overasket hvis du leverer den inn og får inn en ny som også er defekt. nesten alle 360 maskiner fryser osv osv

5895240[/snapback]

Greit nok at du er fanboy, men du kunne faktisk klart å lese til post #10 i hvert fall (eller må dere fanboys absolutt prøve å skrive et negativt innlegg om konkurrentenes konsoller uansett). Der sier han nemlig at han fikk en ny fra Spaceworld og at den faktisk fungerer.

PS: Det forumet her begynner virkelig å suge noe enormt, virker som alle Sony fanboy'ene har kravla fram fra hulene sine eller noe sånt. Virker som at uansett hva posten handler om (og har noe med MS, Sony eller Nintendo å gjøre) så må dere legge inn et innlegg som slenger drit om de(n) konsollen(e) dere ikke liker.

Lenke til kommentar

Det er ikke det at vi slenger dritt om en konsoll vi ikke liker, det er bare det at nesten alle tråder på konsollforumet handler om en Xbox 360 som har gått i stykker, så det kan virke som at fanboys har tatt over, men det er bare kvaliteten til MS som begynner å skinne igjennom.

Lenke til kommentar

Men hvorfor må dere (kan ikke huske å ha sett deg gjøre noe som dette, så ikke noe personlig :p ) absloutt gå ut og si at PS3 kommer til å bli det beste som noensinne har skjedd med konsollmarkedet noensinne. Ingen av emnene handler om PS3, men likevel så kommer man inn på en diskusjon som handler om Xbox mot PS. Jeg skal ha en PS3, helst ved lansering, men etter å ha sett mange av fanboy-innleggene her i det siste så håper jeg minst 10% av dem smelter p.g.a. for dårlig lufting eller noe sånt (litt ekstremt kanskje, men...) så kunne vi kanskje fått dere til å holde kjeft i hvert fall for en liten stund. Problemet da er at da kommer bare alle Xbox-fanboy'ene til å komme fram å drive like mye flaming som dere gjøre nå. Jævlig irriterende denne fanboyismen... :nei:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...