Gå til innhold

Cd skuff på xbox 360 defekt

Bullit

Anbefalte innlegg

Ja, endelig fikk jeg min egen xbox 360. Har akkurat kommet hjem med den og fått koblet den til. Første problem var selvfølgelig at jeg ikke får koblet meg til live. Kontoen min er gyldig og alle connections er ok på testen, men ingenting fungerer.

Så tenkte jeg at det kanskje hjalp å sette inn spillet. Kjøpte GRAW og trykket på eject, satte inne cd`n for så å finne ut at jeg fremdeles ikke kom meg på live. Så kommer den virkelig morsomme delen, da jeg skulle ha ut cd`n igjen. Skuffen beveger seg ut ca. 1cm for så å stoppe. Den går fint inn, men ut er det ikke sjangs.

Xbox`n er bare noen timer gammel, og ikke fallt i bakken eller lignende. Har vært uberforsiktig hele veien hjem.

Kan jeg kreve pengene mine tilbake? Dette var selvfølgelig den siste xbox`n de hadde igjen på Spaceworld også da...

Dette er så min flaks.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

om du kan få pengene igjen er det vel noen andre som kan svare på.. men vil du ikke ha 360èn da? siden den ikke er iorden kan du jo sende den inn til microsoft som enten reparer den eller sender deg en ny.(går på garantien såklart) di kommer og henter den på døren og leverer den tilbake igjen på døren, ikke mye stress altså :!: men synd du fikk en fucka 360 da

Endret av 3000
Lenke til kommentar

Selvfølgelig vil jeg ha xbox`n, men jeg vil ha den nå!

Ikke vente på å få en erstatning fra microsoft. Hadde liksom store planer om gaming i påsken, men føler de liksom har blitt gravlagt nå.

Vil jo heller få pengene tilbake så jeg kan få kjøpt meg en et annet sted, hvis de ikke kan tilby meg en ny der og da.

Er jeg veldig urimelig her?

Lenke til kommentar
Du er ikke Urimelig.

Bruk din rett på 14 dagers retur rett på varen.. Da har du krav på og få igjen pengene vis de ikke har flere på lager

5880821[/snapback]

Er du helt sikker på det? Jeg tror utselger kan, med loven i hånd, kreve å reparere varen i stedetfor å gi deg ny/penger tilbake.

Og til Bulitt: Nei, jeg synes ikke du er urimelig. Jeg vet faktisk nøyaktig hvordan du har det. Jeg ville hvertfall tatt kontakt med Spaceworldbutikken og forhørt meg. Det hele virker egentlig litt mistenksomt spør du meg - siste Xboxen de har er jo defekt i det du har klargjort den :hmm:

Lenke til kommentar
Ja, endelig fikk jeg min egen xbox 360. Har akkurat kommet hjem med den og fått koblet den til. Første problem var selvfølgelig at jeg ikke får koblet meg til live. Kontoen min er gyldig og alle connections er ok på testen, men ingenting fungerer.

Så tenkte jeg at det kanskje hjalp å sette inn spillet. Kjøpte GRAW og trykket på eject, satte inne cd`n for så å finne ut at jeg fremdeles ikke kom meg på live. Så kommer den  virkelig morsomme delen, da jeg skulle ha ut cd`n igjen. Skuffen beveger seg ut ca. 1cm for så å stoppe. Den går fint inn, men ut er det ikke sjangs.

Xbox`n er bare noen timer gammel, og ikke fallt i bakken eller lignende. Har vært uberforsiktig hele veien hjem.

Kan jeg kreve pengene mine tilbake? Dette var selvfølgelig den siste xbox`n de hadde igjen på Spaceworld også da... 

Dette er så min flaks.

5880200[/snapback]

Neida, det er ikke uflaks. Det er bare MS som ikke kan lage kvalitet.

Lenke til kommentar

Så tenkte jeg at det kanskje hjalp å sette inn spillet. Kjøpte GRAW og trykket på eject, satte inne cd`n for så å finne ut at jeg fremdeles ikke kom meg på live. Så kommer den  virkelig morsomme delen, da jeg skulle ha ut cd`n igjen. Skuffen beveger seg ut ca. 1cm for så å stoppe. Den går fint inn, men ut er det ikke sjangs.

Dette er så min flaks.

5880200[/snapback]

5881386[/snapback]

Jeg blir så lei PS fanboys.

De som ikke har problemer poster ikke her, men bare fordi det som har problemer poster her tror dere at MS ikke kan lage kvalitet.

Lenke til kommentar

Snakket med Spaceworld idag og det hele ordnet seg greit. Fikk en splitter ny 360, så nå sitter jeg i sofan og spiller GRAW for full rulle. Må ha vært noe mer galt med den første xbox`n for denne koblet rett opp på LIVE uten problemer.

Får bare håpe denne holder litt lenger :)

Takker for svar uansett!

Lenke til kommentar

Må bare spørre mens jeg er igang her. På min xbox fulgte det med fjernkontroll. Trodde dette var noen som kun kom med de aller første xboxene? Betyr det at xboxen min er blandt de første som kom?

Noen fler som har kjøpt xboxen sin fra spaceworld som har fått med fjernkontroll?

Lenke til kommentar
Må bare spørre mens jeg er igang her. På min xbox fulgte det med fjernkontroll. Trodde dette var noen som kun kom med de aller første xboxene? Betyr det at xboxen min er blandt de første som kom?

Noen fler som har kjøpt xboxen sin fra spaceworld som har fått med fjernkontroll?

5888256[/snapback]

Jepp, fjernkontrollen (som er en mindre utgave av den du får kjøpt) fulgte bare med første "batch" av Xboxer. Jeg har den selv, og har heldigvis aldri hatt noen problemer med min box :)

Lenke til kommentar

Dette er så min flaks.

5880200[/snapback]

5881386[/snapback]

De som ikke har problemer poster ikke her, men bare fordi det som har problemer poster her tror dere at MS ikke kan lage kvalitet.

5883388[/snapback]

Merkelig at vi ser så mange flere poster om ødelagte maskiner og problemer med spill angående Xbox 360 enn Playstation 2 da? Ikke bare her på forumet, men verden over.

Neida, de lager kvalitet de.

Lenke til kommentar

Dette er så min flaks.

5880200[/snapback]

5881386[/snapback]

5883388[/snapback]

Merkelig at vi ser så mange flere poster om ødelagte maskiner og problemer med spill angående Xbox 360 enn Playstation 2 da? Ikke bare her på forumet, men verden over.

Neida, de lager kvalitet de.

5889877[/snapback]

Vær så snill, ikke lag noen stor diskusjon ut av dette. PS2 hadde også store problemer når den ble lansert, men alle som fikk DRE (Disc Read Error) har vist alle Sony-fanboys glemt...

Og nei, jeg er IKKE Xbox-fanboy. Jeg har både PS2 (Europeisk og Japansk), Xbox og GC. Min PS2 som ble kjøpt ved lansering hadde sin del med DRE problemer og etter en 8-9 måneder sa den takk for seg og fikk DRE på hvert eneste spill jeg prøvde. Så slutt å si at det er bare Microsoft som lager ting med dårlig kvalitet, Sony lager sin del de også!

Lenke til kommentar

Noe av grunnen til at 360`ens problemer er tydeligere,er muligens all dekningen som media står får. Om den prosent-mesig er størr eller mindre en det Sony opplevde med sin PS2 er det vel ingen her nne som kan svare for ;)

Lenke til kommentar

Til dere som klager på at alle maskinene har problemer, så kan jeg vell si at alle nyere maskiner og duppedingser som kommer ut er ikke uten barnesykdommer. Det må vi bare lære oss å leve med. :thumbup:

Synes X-box er helt grei jeg, men har nå hatt PS siden den kom, så jeg tror ikke jeg kommer til å bytte.

BTW min PS har funka siden jeg kjøpte den da den kom ut.

Så kan ikke alle bare være venner.... :whistle:

Lenke til kommentar
Til dere som klager på at alle maskinene har problemer, så kan jeg vell si at alle nyere maskiner og duppedingser som kommer ut er ikke uten barnesykdommer. Det må vi bare lære oss å leve med.  :thumbup: 

Synes X-box er helt grei jeg, men har nå hatt PS siden den kom, så jeg tror ikke jeg kommer til å bytte.

BTW min PS har funka siden jeg kjøpte den da den kom ut.

Så kan ikke alle bare være venner....  :whistle:

5890138[/snapback]

Helt enig! :thumbup:

Synes det er helt greit at mange holder seg til f.eks. bare PS (ikke alle som tross alt har råd til å kjøpe alle :p ). Synes også at det er greit man liker en maskin bedre enn andre, f.eks. p.g.a spillene.

Men, det som irriterer meg er alle de som absolutt må oppføre seg som om deres valg er det beste for alle, og at Sony, Microsoft eller Nintendo får en slags gudestatus. Er omtrent like umulig å diskutere med den fanboy som en religiøs fanatiker, pokker meg ikke mulig å få dem til å vike på noen punkter (er på den andre siden utrolig morsomt å diskutere så hardt at man får dem til å bli fly forbanna over noe man sier :p )

Lenke til kommentar

Hvis dere tar dere tid til å lese alle artiklene rundt Xbox 360-lanseringen så vil dere se at det har vært en del problemer, ikke rent lite.

Gjør så det samme med konsoller som PS2, Xbox 1, Gamecube, N64, osv, så vil dere se forskjellen. Men jeg regner med at det ikke er noen her inne som gidder å ta seg den tiden det tar, og vil heller fortsette å påstå at Xbox 360 ikke har vært mer plaget av problemer enn andre konsoller.

Ignorance is bliss.

Lenke til kommentar

Dette er så min flaks.

5880200[/snapback]

du ender opp med å sende den til MS space world kan ikke gjøre stort. du er vel en av flere tusen menesker som ender opp med en defekt x360. ikke bli overasket hvis du leverer den inn og får inn en ny som også er defekt. nesten alle 360 maskiner fryser osv osv

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...