Christian86 Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Passat 97, kjørt 94 000 km, med tre mnders garanti (forhandler) og alarm. Er den verdt 79 000 kr? Får årsavgift inkludert) Lenke til kommentar
TeaCup Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Er ikke så veldig bilkyndig, men eier selv en passat 1996mod, 1,9 TDI. Jeg har hatt den i 2 år og har hatt endel problemer med dører, vinduer og låser (som egentlig er standardfeil på modeller før 2001. Det er faktisk ganske plagsomt med låser som fryser, dører som ikke vil åpnes (eller lukkes) dersom graderstokken viser under 5 minus og det har vært litt veksling mlm varmt og kaldt vær. Kondensen ødelegger elektronikken i dørene og på enkelte modeller er denne elektronikk-greia rimelig kostbar ( Ca kr 4000,- pr dør) Jeg har også hatt 2 vinduer som har hoppet ut av sporene sine. Den 3 mnd garantien betyr ikke så mye. De fleste feil med passat oppstår på vinteren. Alarm kan du sikkert ha behov for dersom du bor i Oslo, eller har ett kostbart lydanlegg i bilen. Ingen stjeler en 97-mod passat :!: Jeg kjøpte min passat for 65000 for 2 år siden, og listeprisen nå ligger på 47000. Dvs: 79 000 er ganske overpris. Til slutt: Kjørekomforten i passat er helt fantastisk. Jeg ble forelska på første kjøretur... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå