TLZ Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 (endret) Kjærlighet kan selvsagt være voldsom. Men trådstarter spurte ikke etter sanger som beskriver kjærligheten, voldsom eller ikke, men sanger som egner seg til å kline til. Det er en viktig forskjell... Geir 5881986[/snapback] Jeg argumenterte ikke i mot at death metal ikke hører hjemme i denne tråden, jeg utfodret bare påstanden(til headcleaver) om at det er umulig å lage kjærlighetsmusikk med ekstrem metall. PS: Jeg nevner igjen at god musikk ikke går ut på dato. Post sangene du tenker på da! Endret 7. april 2006 av TLZ Lenke til kommentar
haarod Skrevet 7. april 2006 Forfatter Del Skrevet 7. april 2006 Takk dere som er i mot metall som klinemusikk. Jeg synes metall blir litt vel hardcore eller bare veldig dystert. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Jeg argumenterte ikke i mot at death metal ikke hører hjemme i denne tråden, jeg utfodret bare påstanden(til headcleaver) om at det er umulig å lage kjærlighetsmusikk med ekstrem metall. 5882117[/snapback] Jeg har fortsatt til gode å høre death metal som kan nærme seg det jeg ville kalt kjerlighetsmusikk. Akkurat som hip hop, hører ekstrem metal ikke hjemme i kjerlighet. Men det er nå min mening og det kan være du har hørt noe jeg ikke har hørt. Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Katatonia - JuneKatatonia - My Twin Katatonia.. Egentlig alle sangene på The Great Cold Distance.. De er bare så digg og beroligende Og Rammstein - Stirb Nicht vor Mir selvfølgelig 5880538[/snapback] Enig, det nye albumet til Katatonia bringer frem sterke følelser og passer engetlig godt til klinemusikk... Kanskje litt for hard, men... btw: det er July sangen heter, ikke June Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Det er så usannsynelig utbrukt og tåpelig å foreslå ekstremmetall hver eneste gang noen ber om en kosesang at jeg spyr. 5881261[/snapback] Det er sikkert også så usannsynelig utbrukt og tåpelig å ha anderledes musikksmak? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Det er så usannsynelig utbrukt og tåpelig å foreslå ekstremmetall hver eneste gang noen ber om en kosesang at jeg spyr. 5881261[/snapback] Det er sikkert også så usannsynelig utbrukt og tåpelig å ha anderledes musikksmak? 5883280[/snapback] Dei låtane nevnt tidlig i tråden kan definitivt ikkje kallast "ultimate klinesanger". Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Peter Green's Fleetwood Mac - Merry go round. Helt fantastisk å kline til synes jeg Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 btw: det er July sangen heter, ikke June 5882988[/snapback] Okey, det var nesten litt flaut. Favoritt låta mi på cden og hele greia Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Som LarsP sa: Chris Isaak med Wicked Game. Legger også til Red House Painters med Have You Forgotten (Vanilla Sky soundtrack versjon). Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 PS: Jeg nevner igjen at god musikk ikke går ut på dato. Post sangene du tenker på da! 5882117[/snapback] Jeg sa ikke at det dreide seg om god musikk. Klinelåter velges etter andre kriterier. Jeg skal vurdere det... Geir Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 en jeg kom til å tenke på er David Gray - This years Love Lenke til kommentar
chris Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Jewel - Kiss Me dukker opp i mitt hode Lenke til kommentar
Gjest member-63169 Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Satyricon - Mother North, det vet vel alle? 5880264[/snapback] hehe :!: Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Elvis Presley - I Can't Help Falling In Love With You Finnes det en bedre klinesang? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 I mine yngre? dager så husker jeg låter som disse jeg lister opp. Disse var populære på klassefester/juleball osv. -Scorpions "Gorky Park" -Alphaville "Forever young" -Mr. Mister "Broken wings" Så kom jernteppet og jeg kommer ikke på flere i farten... Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 George Michael - Careless Whisper Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Righteous Brothers - Unchained Melody Lenke til kommentar
kveis Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Scorpions - Still loving you Deep Purple - Child in time Judas Priest - Beyond the realms of death Tung(e) klinings Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå