Goliath Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 (endret) Etter jeg kom hjem fra jobb, funker nettet helt rart. Nordea, QXL, og høgskolens hjemmesider lar seg åpnes. VG, DB og Hw.no lar seg ikke åpnes. Pinger de sidene, får svar. Tracert kommer helt frem. Restartet ruter og modem samt tatt restart. Problemet med nette forekommer på alle maskinene. Er det NGT som har problemer ell? Endret 6. april 2006 av überGoliath Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Etter jeg kom hjem fra jobb, funker nettet helt rart. Nordea, QXL, og høgskolens hjemmesider lar seg åpnes. VG, DB og Hw.no lar seg ikke åpnes. Pinger de sidene, får svar. Tracert kommer helt frem. Restartet ruter og modem samt tatt restart. Problemet med nette forekommer på alle maskinene. Er det NGT som har problemer ell? 5879975[/snapback] Ikke hele NGT tydligvis, virker på Gjøvik... Lenke til kommentar
Nettulf Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Hei, har også hatt det litt merkelig i kveld. Har ofte mistet kontakten på MSN, mens SKYPE har hatt kontakt. Mange nettsider har ikke latt seg åpne, og bare noen av alle mine mail kontoer har jeg fått tilgang til. Noen Tele2 kontoer fikk jeg ikke tilgang til, mens en utenlandsk konto fikk jeg lastet ned mail fra... Jeg bor i Bergen og bruker BGnett som leverandør. Virker som det er deler av nettet som er nede, plagsomt er det ihvertfall. Nettulf Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 6. april 2006 Forfatter Del Skrevet 6. april 2006 (endret) Min Skype fungerer men ikke MSN..tydeligvis er det noe galt her Edit: Driftsmelding til NGT oppdatert.. Endret 6. april 2006 av überGoliath Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå