Tdnoz Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Vurderer og kjøpe et ati radeon powercolor 9800pro 128mb agp med påmonmontert zalman kjøleribbe og zalman vifte til serveren min. så lurer jeg på hva dette er verdt. skal kjøpe dette brukt.. det har aldri vorre klokket. noen som kan si meg hva dette er verdt? Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 ca 800,- ville jeg gitt for det Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 800? Det er jo det det koster nytt. Ville gitt 5-600,- for det max. Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Fremdeles er det rimlig lett å få 800-900 for dette korte.. Har sett et par på qxl senere tid og de går for denne prisen.. Fatter det ikke jeg, men slik er det nå bare. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 (endret) edit: Jeg bare surrer i kveld. Fikk det for meg at du skulle selge og ikke kjøpe. Prut så mye du kan på det. Men hvis du skal ha et kort til server, så er det vel ikke så fælt store krav til 3D, med mindre du skal spille på den i tillegg da? Endret 6. april 2006 av Smirnoff Lenke til kommentar
Tdnoz Skrevet 7. april 2006 Forfatter Del Skrevet 7. april 2006 ok. servern skal brukes til oppevaring av filer og bruke den til spill server til Cs 1.6 , CSS og sånne spill! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå