kverna Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Har ingen fancy tittel, mer ett prøveprosjekt hele greiene. Si meg hva dere synes da. Lenke til kommentar
hardmongo Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 kul idé! men jeg liker ikke helt filter-bruken.. har du en mer "vanlig" versjon også? Lenke til kommentar
tomtomtom Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Det er noe som ikke stemmer helt. Enten har han veldig lange ben eller så ser det ut som han står på noe (en stol el). Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 enig med tomtomtom, får en følelse av at "linjene" og proposjonene ikke helt stemmer overens her. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Det er nok en trapp ned til gulvet i banken. Jeg synes det virker som at raneren akkurat har kommet inn døren og har "stoppet for å tenke seg om". Likte bildet. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 7. april 2006 Forfatter Del Skrevet 7. april 2006 Det er nok en trapp ned til gulvet i banken. Jeg synes det virker som at raneren akkurat har kommet inn døren og har "stoppet for å tenke seg om". Likte bildet. 5881840[/snapback] Det virker som du har rett Siste tanken før han tråkker over streken of no return Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå