Gå til innhold

Ute etter databutikker sentralt i oslo.

Anbefalte innlegg

Jeg skal til byen imorgen og kjøpe meg et hovedkort, siden det haster. Hvilke alternativer i sentrum har jeg, utenom datakjeden?

Jeg er ute etter ey hovedkort, Abit AN8 32X, og i tilfelle komplett ikke har det hadde det vært kjekt med noen alternativer.

håper jeg får noen svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg skal til byen imorgen og kjøpe meg et hovedkort, siden det haster. Hvilke alternativer i sentrum har jeg, utenom datakjeden?

Jeg er ute etter ey hovedkort, Abit AN8 32X, og i tilfelle komplett ikke har det hadde det vært kjekt med noen alternativer.

5879834[/snapback]

digital impuls ligger under 1 minutt lengre ut enn datakjeden, samme gate (andre siden av veien)

Lenke til kommentar

5879834[/snapback]

digital impuls ligger under 1 minutt lengre ut enn datakjeden, samme gate (andre siden av veien)

5879948[/snapback]

lekkert. Da er det hvertfall 2 butikker jeg kan sjekke ut. Netshop sin sjappe er vel en god del lenger unna den..

noen flere folkens?

Lenke til kommentar
kan anbefale Digital Impuls de virker mye mer hyggelige enn datakjeden synes jeg ;)

5880236[/snapback]

Handler hos dem som har det jeg er ute etter, hehe, men ja , betjeningen hos komplett er ikke helt 100%.Hvertfall de få gangene jeg har handlet der.

Lenke til kommentar
kan anbefale Digital Impuls de virker mye mer hyggelige enn datakjeden synes jeg ;)

5880236[/snapback]

synes også betjeningen er mye bedre hos Digital Impuls... virker som de kan veldig mye mer også...

5880456[/snapback]

Drar hvertfall innom der først ja. Er det noen andre butikker i nærheten utenom disse to da?

Lenke til kommentar
det er spaceworld "megastore" i nærheten av de 2, barespør om vei så finner du frem ;)

5880570[/snapback]

de har jo noe, men spaceworld er garantert dyrere enn digital impuls og datakjeden og har langt fra det samme utvalget...

5880581[/snapback]

ok.takk. skal se på dette som siste utvei. Men jeg har lovet meg selv å ALDRI igjen handle hos spaceword, pga svinedyre priser og ræva betjening. Da handler jeg nesten bare over nettet og venter i noen dager.

Handle datadeler eller noe annet for den saks skyld hos spaceworld er fy fy :no:

Lenke til kommentar
Desperat etter å spille Oblivion.. hehe  :p

Har selv handlet Digital Impuls et par ganger når jeg har vært i hovedstaden og har bare posetivt å si om folka der. :)

edit: leif

5880597[/snapback]

lol ja. hvordan visste du det? Pcen fryser konstant sånn som hovedkortet er nå :S

Endret av asad
Lenke til kommentar
det er spaceworld "megastore" i nærheten av de 2, barespør om vei så finner du frem ;)

5880570[/snapback]

de har jo noe, men spaceworld er garantert dyrere enn digital impuls og datakjeden og har langt fra det samme utvalget...

5880581[/snapback]

ok.takk. skal se på dette som siste utvei. Men jeg har lovet meg selv å ALDRI igjen handle hos spaceword, pga svinedyre priser og ræva betjening. Da handler jeg nesten bare over nettet og venter i noen dager.

Handle datadeler eller noe annet for den saks skyld hos spaceworld er fy fy :no:

5880604[/snapback]

riktig, ikke kast bort penger der, det er jo nesten like dumt som å røyke :p

Lenke til kommentar

Har selv handlet Digital Impuls et par ganger når jeg har vært i hovedstaden og har bare posetivt å si om folka der. :)

5880597[/snapback]

lol ja. hvordan visste du det? Pcen fryser konstant sånn som hovedkortet er nå :S

5880615[/snapback]

hehe.. :tease: frustrasjonen din kommer jo pent frem i ElderScrolls forumdelen. ;)

Lenke til kommentar

kjøpte et tv-kort der for ikke altfor lenge siden. Spurte folka hva jeg trengte for å kunne overføre bilde fra video til pc. Som svar fikk jeg at jeg måtte da et slags coded-kort til 3000kr. Jeg lo litt og spurte om et tvkort ikke holdt. "joda, går det også" sier fyren.

Så betalte jeg 799kr for et kort uten fjernkontroll, som egentlig koster 500kr MED fjernkontroll hos komplett. Men dette var i ski, og de var de eneste som hadde det.

Etter salget spør jeg om alt jeg trenger er inne i pakka, jada siern. Kommer hjem for å finne ut at ingen kabler fulgte med. Kanskje en selfølge, men de må jo for f*** opplyse kunden om noe sånt.

Har også mange andre historier om deres bedritne betjening , men nå har jeg sporet av nok allerede :p

Lenke til kommentar

5880597[/snapback]

5880615[/snapback]

hehe.. :tease: frustrasjonen din kommer jo pent frem i ElderScrolls forumdelen. ;)

5880685[/snapback]

jasså ja, du leser der du også :thumbup: har et annet nick der hehe. trodde ikke jeg ville bli kjent igjen.

ps

Veldig hjelpsomt forum det der. Fikk mange gode forslag angående problemet mitt.

Endret av asad
Lenke til kommentar

Min erfaring med steder du kan kjøpe HW over disk i Oslo...

Netshop er overlegent alt annet,både på pris og service.

De kan nok like mye på Dataimpuls og datakjeden,men prisene er merkbart høyere.

Spaceworld og andre el kjeder er steder jeg handler i nødstilfeller.

Wildthing

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...