hemo Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Eg kjøpte akkurat eit nytt RocketRAID 1640 PCI-kort, for å laga meg eit RAID5, men når eg monterer det i maskina, nekter den å starta. Eg testa kortet i ein annan PC, og der fungerte det. Forslag til løysing? Hovudkortet har ein VIA VT82C694X-chip, men eg veit ikkje kva produsent eller modell det er. CPU er ein Intel Pentium III. Hjelp?? RAIDet *må* vera på plass til TG06, og det hjelper vel lite å returnera kortet, for det funka jo i ein annan maskin Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 (endret) Maskinen som nekter å starte? Hva mener du med starte? Få opp windows/annet OS eller sviver ingenting i det hele tatt? Sviver den når du tar kortet ut igjen? Edit: prøv evt å resett bios.. Sjekk også systemkravene til kortet.. (?) Endret 6. april 2006 av Caddy Lenke til kommentar
hemo Skrevet 6. april 2006 Forfatter Del Skrevet 6. april 2006 Takk for tips om resett av bios (som ikkje hjalp). Når 1640-kortet står i maskina, nekter den å starta. Ingen signal til skjermen. Vifter og diskar får straum, men maskina startar ikkje opp og gjev inga feilsignal i form av pip frå speaker. Vidare har eg oppgradert til siste BIOS-versjon 3.8 (AMI), 4/2002. Eg har eleminert vekk alle andre feilkjelder og latt ei feilfri minnebrikka og CPU stå i. Same problem. Kortet har ingen spesielle systemkrav som eg kan sjå. Masknia har seks PCI-slottar, og ingen av dei fungerer. Det einaste eg kan tenka på, er at RAID-kontrolleren sin innebygde høgtalar gjev eit lite pip ekstra, når den står i maskina mi. Når eg testa kortet i den andre maskina, meiner eg å hugsa at det berre var eit oppstarts-pip frå RAID-kortet. Eg finn ingenting om pipekodar i RAID-kortet sin manual. Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Tipper problemet ligger i at hovedkortet er nødt til å støtte PCI 2.1(eller var det 2.2), noe en så gammal pc helt sikkert ikke gjør, og dermed kan du bare gi opp å få maskinen til å boote med det kontroller kortet i maskinen. Lenke til kommentar
hemo Skrevet 6. april 2006 Forfatter Del Skrevet 6. april 2006 Javel? Då insinuerer du at 1640-kortet stiller visse krav til hovudkortet, ja? ..for eg finn ingen sånne krav på eska, eller i manualen. Den andre maskina som eg fekk kortet til å fungera i, var ein Compaq Pentium 2 eller 3. Den var i alle fall ikkje nyare enn P3 933 MHz-maskina eg har. PS! Det er ikkje boot av OS på harddisk som er "problemet". Maskina startar ikkje POST (teller minne, etc) ein gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå