Gå til innhold

Død Zen Touch (firmware problem)

Anbefalte innlegg

Hei

Søkte, og fant ingenting som hjalp.

Problemet er at min zen touch sier "firmware problem" når jeg slår den på. Den nekter å la seg slå av. Reset funker (men da resettes den og helvetet fortsetter).

Videre får den ikke annen kontakt med maskinen (winxp) enn at maskina registrerer at den er koblet til. Jeg har lastet ned diverse firmwareoppgraderinger fra creative.com, men patcheprogrammet whiner bare om at jeg må plugge inn spilleren.

Har ikke mediasource og nomad jukebox installert, men laster nå og skal se om det finner spilleren og evt. kan si noe mer.

Noen som har erfaringer med dette, eller bare vet hva jeg skal gjøre? Har lite lyst til å sende inn hvis jeg ikke må (netshop), da jeg trenger spilleren til og fra skolen på t-banen.

Takk på forhånd!

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Fikk samme problem på bussen på vei til skolen for noen uker siden.. da många den med firmware problem hele dagen.. jeg prøvde å resette den flere ganger. så plutselig kom det en screen som jeg kunne formatere og noe annet på, jeg bare formaterte den, så funka det igjen!

Nå har jeg et annet problem. Nå sliter den med å starte opp.. den kommer til zen touch screenen og så "fryser" den der. hjelper ikke å koble til pcen heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...