Gå til innhold

Pentium 4. 3.02 ghz

Anbefalte innlegg

Hei. en venn av meg har en pentium 4 3,02 ghz. jeg syns den blir litt varm. når maskinen har stått på uten load, så ligger temperaturen på 75 Grader. og Hk på 50, og Hd på 52. Jeg syns d hørest litt varmt ut, Er d d? :hmm: MVH Sten-Are

Endret av aresten
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei. en venn av meg har en pentium 4 3,02 ghz. jeg syns den blir litt varm. når maskinen har stått på uten load, så ligger temperaturen på 75 Grader.  og Hk på 50, og Hd på 52. Jeg syns d hørest litt varmt ut,  Er d d? :hmm:  MVH Sten-Are

5879519[/snapback]

Ja det er nokså varmt ja...

Alt for varmt!!!

Lenke til kommentar

mål den med termostat, se om det stemmer, ofte defekte temp målere, eller i dårlig forfatning. hvis en har boxed kjøler og kjører på med flytende nitrogen og tempen er fortsatt 80 grader, da er det ikke box kjøleren som var proble120met. så for å uteliedukke dette, test fysisk om det er evt 70 grader på kjøleribba, og se hva tempen blir under

arbeid, last ned speedfan.exe sjekk temp i bios, i windows og så kjør evt. occt cpu på full styrke så ser en tempen hva den blir. og ser hvordan innetemperaturen blir.

rens for støv alle vifter. deretter kjøp en heatpipekjøler med 92 120 mm vifte, ikke alle 120 som passer

Lenke til kommentar
rens for støv alle vifter. deretter kjøp en  heatpipekjøler med 92 120 mm vifte, ikke alle 120 som passer

5884498[/snapback]

Eller bare sett inn en vifte foran og en vifte bak i kabinettet som gir litt bedre luftgjennomstrømning. I og med at alle temperaturene er ganske høye, kan det være en litt enklere løsning...

Endret av lOvebakken
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...