Iverfar Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Dæven, det er dårlig jobba, men du reiser med YFU, aight? Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 YFU er vel ikke akkurat den skarpeste kniven i skuffen. Lenke til kommentar
pinnsvin Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Foruten den saken der har jeg vært generelt fornøyd med YFU selv om "områdesrepresentanten" min bor 5 timer unna meg Men hun gjør veldig mye bra for meg selv om vi ikke snakkes fjes til fjes Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Jeg har ikke områderepresentant Lenke til kommentar
pinnsvin Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 ... det er enda verre Har du prøvd å klagd? Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 ''Ta det opp med CASE'' sier Speak. Bryr meg egentlig ikke, har det bra her uansett. Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Ommråderepresentanten min er utrulig genial, hun arrangerer ditt og datt, kommer ned hit jeg bor hver ukedag (DHL ruta hennes) og er generelt tøff, bra, meget bra Lenke til kommentar
pinnsvin Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 En dag kan det jo komme opp problemer hvor det kan være godt å ha noen utenforstående som kjenner til deg for å snakke med/til å fikse opp. Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Jepp, der er i allefall jeg heldig, for en gangs skyld;P Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 En dag kan det jo komme opp problemer hvor det kan være godt å ha noen utenforstående som kjenner til deg for å snakke med/til å fikse opp. Eller ringe en god advokat. Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 ... som er så billige i USA: ) Lenke til kommentar
pinnsvin Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Hehe, jeg ler sånn når jeg ser reklamer på tv-en om advokater som leter etter "ofre" for medisiner som har skadet dem, det finner du ikke i norge liksom. Vertsmoren min tok slankepiller og fikk mer eller mindre ødelagt mage, hun har hatt en saksøkningssak pågående i 12 år. Lenke til kommentar
Shocktrooper Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 men du betaler ikke om du ikke vinner saken er det noen som reklamerer! haha Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) Dæven, se der ja gitt. vet ikke altfor mye om vertsmora mi jeg, bortsett fra at hun er glad i å klage på alt:- )) Forresten, Pinnsvin, hva heter byen du bor i? Endret 14. januar 2008 av Iver.th Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Vertsmoren min er body builder og ble kåret til verdens sterkeste dame i 1997 Lenke til kommentar
pinnsvin Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Da er saken at så mange saksøker at det tar maange år og gå gjennom de hundretusener saksøkningene (norsk spello ), oooog så hvis du vinner så tar de 45% Forresten, Pinnsvin, hva heter byen du bor i? Tja, midt imellom State College og Williamsport ca, Lock Haven Lenke til kommentar
pinnsvin Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Var det ironi eller vet du faktisk hvor det er? Antar at det var ironi, plassen ligger nord vest i pennsylvania, 4 timer fra eerie ved ene av de store innsjøene, og 4 timer fra NYC Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 ironi:P men så pent ut, jeg wikipedia det: ) Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Var det ironi eller vet du faktisk hvor det er? Antar at det var ironi, plassen ligger nord vest i pennsylvania, 4 timer fra eerie ved ene av de store innsjøene, og 4 timer fra NYC Hvor langt fra Pittsburgh? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå