Gå til innhold

Tråden for utvekslingsstudenter


MartinF

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lavere enn USA, som "alle" sier er så dumme.

 

Folk som sier Amerikanere er dumme har som oftest aldri satt sin fot i USA. Min erfaring er absolutt ikke at Amerikanere er mindre intelligente enn nordmenn, heller tvert imot.

Vel nå er jeg i USA da, og ja jeg synes flesteparten av de jeg er sammen med er ganske dumme. Men det kunne likegodt vært i Norge også.

Lenke til kommentar
Lavere enn USA, som "alle" sier er så dumme.

 

Folk som sier Amerikanere er dumme har som oftest aldri satt sin fot i USA. Min erfaring er absolutt ikke at Amerikanere er mindre intelligente enn nordmenn, heller tvert imot.

Vel nå er jeg i USA da, og ja jeg synes flesteparten av de jeg er sammen med er ganske dumme. Men det kunne likegodt vært i Norge også.

 

Den blir så dum at det ikke trengs å kommenteres en gang.

Lenke til kommentar

vel, ta turen inn på dumblaws.com om dere vil ha dere en god latter :p Dessuten er ikke lovene til for at man skal kunne gi bøter, det er fordi amerikanere er så fæle på å saksøke når det skjer ulykker, at dersom det skjer en gang til kan man ikke saksøke noen for det pga det fins en lov mot det! :cool:

 

Hvem skal på forberedelseskurset til EF i slutten av juli? :ohmy:

Lenke til kommentar
Nyttaarsaften er tydeligvis ingeting her i Amerika. Saa ikke ett eneste fyrverkeri, og for de fleste var det bare en vanlig dag. Er det slik der dere andre er ogsaa?

 

Ja, og alt var åpent idag også. Det var ingen raketter men alle gikk ut og skøyt opp i lufta med pistolene sine :p DET er amerkansk det!

Lenke til kommentar

Har noen spørsmål ihht "Student Application". Er litt usikker på hva jeg skal skrive, så lurte på om noen kunne komme med forslag eller stikkord, slik at jeg kan overveie om det er noe jeg kunne svart eller samsvarer med min personlighet.

 

- What do you anticipate will be the three most difficult problems you will encounter?

 

- While you are living abroad, many things are likely to be very different from you own country. This can include foods, your school, your Hoost Family's social standing, your Host Family's rules and expectations regarding curfews and your household responsibilities. Describe how you plan to adjust to their differences.

 

- Besides the benefits of cultural exchange and the chance to perfect your foregin language skills, give at least two other easons why you want to study abroad.

 

 

:)

Endret av Fantrullen
Lenke til kommentar
- While you are living abroad, many things are likely to be very different from you own country. This can include foods, your school, your Hoost Family's social standing, your Host Family's rules and expectations regarding curfews and your household responsibilities. Describe how you plan to adjust to there differences.

 

Du kan være åpen for å leve slik som de lever og samtidig respektere og følge den kulturen du kommer til

 

Besides the benefits of cultural exchange and the chance to perfect your foregin language skills, give at least two other easons why you want to study abroad.

 

Vel, oppleve noe nytt, lære seg en ny kultur og forstå USA som nasjon på en bedre måte, utfordre deg selv på flere områder etc.

Få nye venner, komme seg vekk fra det samme gamle,

Lenke til kommentar
What do you anticipate will be the three most difficult problems you will encounter?

 

Leve fullstendig etter en ny kultur, språket (?), første tiden på skolen, få nye venner etc.

 

Dette var ikke mine største problemer, men fungerer helt fint å skrive. De spørsmålene der er ikke akkurat det som avgjør fremtiden din som utvekslings student, så bare svar noe slikt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...