MartinF Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2007 Begynn så tidlig som mulig. Ergo, start i morgen Det er viktig å få alt klart sammen med søknaden slik at du ikke få en kontra beskjed senere om at skolen ikke vil godkjenne året osv. For min del så har jeg sendt en mail til rådgiver og that's it. Nå skal ikke jeg ha året godkjent da, kanskje det som er grunnen Lenke til kommentar
brunbjorn Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Får man full fordypning i realfag og alle studiepoengene om man tar andre året i USA? Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Fikk nettopp skjeamet jeg skal fylle ut før intervjuet. For noen spørsmål ;p "Give an example of your sensitivity to the feelings of others" Lenke til kommentar
smismas Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 øh... health questionnaire... De (USA) krever 5 eller flere doser av difteri (jeg har tatt 4) tre eller flere av polio to for meslinger, kusma og røde hunder tre hepatitt B vaksiner (de er jeg påbegynt) MEN SÅ! to doser med vaksine mot vannkopper? Er det noen som har tatt vaksine mot vannkopper i sitt liv? Selv har jeg jo hatt vannkopper så tror ikke det spiller så stor rolle. Og på et annet skjema igjen så står det at du trenger bare vaksinene du har fått gjennom et normalt vaksinasjonsprogram i Norge + de 3 hepatitt B vaksinene selvfølgelig. Merkelig at de da krever vaksinasjon mot vannkopper... Har noen møtt på noe av dette og vet hva de skal gjøre? Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Jeg har hatt vannkopper, men tok vaksinen mot det. Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) jeg fikk vite at man ikke trengte vannkoppvaksine hvios man hadde hatt vannkopper Endret 20. desember 2007 av Iver.th Lenke til kommentar
pinnsvin Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 jeg fikk vite at man ikke trengte vannkoppvaksine hvios man hadde hatt vannkopper Det var dette jeg også fikk vite Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Jeg har hatt vannkopper, men tok vaksinen mot det. Mulig jeg blander med en annen situasjon, skal sjekke opp i dette. Lenke til kommentar
Del1 Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Hvis man har hatt vannkopper er man immun Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2007 Hvis man har hatt vannkopper er man immun Nei, ikke 100%. Jeg spørte om dette tidligere i tråden og det er ingen obligatorisk vaksine i Norge og derfor er det ikke så mange som tar den. Har selv hatt vannkopper, men aldri tatt vaksine mot det. Lot det feltet stå tomt i søknaden. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Hvis man har hatt vannkopper er man immun Som sagt ikke 100 %, vet om personer som har hatt det 2 ganger. Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) Ahh, Jeg skal til Storbritannia.. Så jeg slepper alt det styret om vaksiner.. Endret 20. desember 2007 av Noobish Geek Lenke til kommentar
Moosher Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Bra at man slipper det.. Skal kanskje til Storbritannia, London jeg og!! Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Bra at man slipper det..Skal kanskje til Storbritannia, London jeg og!! Som utvekslingsstudent? Tror det er litt vanskelig å bli plassert i London. Jeg kan bli plassert i England,Skottland og Wales-- Lenke til kommentar
Moosher Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Ja, bare at det er sånn jeg gjennom skolen da..=D Det er ikke sikkert at jeg kommer med,men håper på det beste! Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 God jul og godt nyttår alle sammen, hvordan er julestemningen i de forskjellige statene? Lenke til kommentar
pinnsvin Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Er litt trist uten hvit jul, regner her nå og det er spådd til å fortsette den neste uken. Mye dekorasjoner dog, men som sagt ikke det samme når alt er regnet bort. god jul alle sammen Lenke til kommentar
NoviKaNa Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Dro fra god gammel julestemning i et snøfullt Boston til pissregn og 8 varmegrader i Bodø Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Regner mer enn aldri før, men jeg orker ikke bruke krefter på å bry meg. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2007 God jul til alle årets utvekslingsstudenter. Klarer ikke slutte å tenke på at neste år er det min tur til å feire julen i USA. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå