MartinF Skrevet 15. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2007 Meg bekjent så betaler ikke Speak eller Aspect USA (som jeg tror er overorganisasjonen til Speak) vertsfamiliene. Hvor har du fått dette fra? Og, nei du får ikke en dårligere familie. Alle stiller likt, men det kan godt hende det tar lengre tid før du får familie. Så vidt jeg vet har ingen av oss som skal reise med Speak fått familie enda, og får ikke før til våren/sommeren. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Speak betaler overhodet ikke vertsfamiliene for aa ha deg der. Du maa absolutt ikke vaere redd for at du skal faa daarligere familie fordi du er litt sen. Maks 2 % av de som har sokt har allerede blitt tildelt famile Lenke til kommentar
Jeeah Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Ok, takk for så ufattelig raskt svar. Er faktisk ikke helt sikker på hvor jeg kan ha fått det ifra.. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Speak har jeg for det meste positive ting å si om, men Case kan man ikke skryte like mye av. Jeg reiste med Speak og hadde signert alle papirene til CASE. Når jeg kom hit fikk jeg vite at CASE hadde ''gitt meg'' til et annet selskap. Dette selskapet er et amatørmessig KRISTEN selskap som er et helt forferdelig. Jeg har i senere tid fått vite at de blir Investigated by US Goverment (jeg beklager at jeg ikke husket de norske ordene) Jeg ringte Speak og ble fortalt at jeg er under CASE, men alikevel så er det dette selskapet min områderepresentant er fra og det er de jeg må kontakte om jeg skal noe spesielt (f.eks reise til Hawai). Kan også nevne at dette kristne selskapet har noen latterlige regler som jeg overhodet ikke følger. Foreldrene mine kontaktet Speak/CASE og jeg har nå fått bekreftet at jeg ikke er under dem, men områderepresentanten min er fremdeles fra dette selskapet. Men hvordan kan CASE bare flytte meg til et annet selskap uten å si i fra til foreldrene mine, Speak, eller meg som person? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 15. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2007 Og i dine papirer står det CASE? Da har de brutt kontrakten med deg og det har de null rettigheter til. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Jeg har skrevet under på pairer fra CASE på akkurat samme måte som alle andre studenter. Har skrevet en mail til Speak der jeg krever at DE tar ansvar for at jeg får en områderepresentant fra CASE. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 15. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2007 Dette må du holde oss oppdatert med. Jeg kommer ikke til å tolerere om dette skjer med meg når jeg er der. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Vil tro dette skjedde siden jeg går Privat, men CASE har overhodet ikke rett til å gjøre det uansett. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Noen som vet hvilket hotell vi som skal til Hawaii med Explore America skal bo på? Lenke til kommentar
Del1 Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Nei, det vet jeg ikke, står ikke noe på siden deres... Men har du fått svar på at du får bli med? Jeg vet ikke om jeg er på venteliste eller om jeg skal bli med :S Jeg må kjøpe flybillett snart... Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Jeg fikk svar en uke etter at jeg meldte meg på! har allerede bestilt flybillett Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Meg og Iver også kalt ''pinglen'' i enkelte sekter, har bestillt flybiletter. Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Foretrekker "pingla" Har resten av gjengen her avsluttende eksamner til uka? Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) Nei bare vanlige prøver. Iver hørte rykter om at du møtte noen nordmenn i Texas? Fortell.. Endret 17. desember 2007 av SurfingElite Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) Er fire normenn som bor i distriktet mitt, hyggelige jenter alle sammen. Vi dro på shopping, kino, og så skrekkfilmer, var hyggelig. Har du møtt noen av utvekslingstudentene fra CASE i ommrådet ditt? Endret 17. desember 2007 av Iver.th Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Går i klasse med en fra Spania som er under CASE.. men begge ble flyttet til dette andre selskapet som jeg snakket om. OT: Noen andre enn meg som blir sår på tungen av sour skittles? Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 for mye Sour Skittles eller Warhead, og jeg har vondt i dager etterpå! Jul i Pennsylvania enda? Lenke til kommentar
brunbjorn Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Hvordan er det å få året godkjent? Er det sånn at nesten alle får det, eler er det mange som må gå 2.klasse om igjen når de kommer hjem igjen? Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Kommer ann på om man går Allmen eller ikke. Lenke til kommentar
Quin Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Hvor tidlig bør man egentlig ta kontakt med fagrådgivere og slikt på skolen med går på/har tenkt å komme tilbake til? Har så vidt utvekslet noen ord med hun på min skole, og det virket som om det ikke hadde noen hast i det hele tatt, liksom, men likevel. Hva er deres erfaringer på det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå