MartinF Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 Hehe Det er vel ikke særlig smart.. Lenke til kommentar
Sommernatt Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Frykter at legen krysset av "yes" på smallpox Hva kommer til å skje nå da? Lenke til kommentar
pinnsvin Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Antageligvis vet han hva "smallpox" er , men hvis han ikkje gjør det er det sikkert en veldig god ide å si til han hva det er Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Egentlig er jeg litt heldig, fordi jeg kjenner en veldig grei fyr nedi omak, washington state som mer enn gjerne vil ha meg boende hos han et år, og det er gjensidig. Hvis jeg får til det så slipper jeg masse mellomlegg til div. organisasjoner men kommer rett nedi der, drar til han, innretter meg og drar på skolen Dette er noe jeg garantert kommer til å gjøre hvis sjansen byr seg og jeg har nok midler til å gjennomføre dette.. Så who knows? Ønsker forøvrig alle her lykke til med deres reiser.. Tekst lagt til og en leif rettet Endret 10. november 2007 av SpecialForce Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Vet ikke om det der går helt, skolene tar vel ikke inn utenlandske studenter utenfor disse store reiseformidlerne alle snakker om her? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 Hmm.. Er ei jente på jobben til pappa som reiste som i fjor og da uten en organisasjon, så det er mulig. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. november 2007 Forfatter Del Skrevet 10. november 2007 (endret) Hmm.. Hvordan skal jeg oversette disse fagene? Prosjekt til fordypning Planlegging Drift og Oppfølging Kommunikasjon og Service Sliter litt med den academic transcript delen nå EDIT: Curfew er vel innetid? Hva skal jeg skrive hvis jeg ikke har det? "none"? Endret 11. november 2007 av MartinF Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 11. november 2007 Forfatter Del Skrevet 11. november 2007 Ingen som kan gi noe tips? Lenke til kommentar
pinnsvin Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Hmm, kan hjelpe med noen i hvert fall Komm. og service - communication and service (?) Planlegging - Planning Det som er viktig er vel å beskrive hva linjen/fagene dine betyr egentlig, hvilken sammenheng etc. En liten setning kan forklare mye. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Sliter litt med den academic transcript delen nå EDIT: Curfew er vel innetid? Hva skal jeg skrive hvis jeg ikke har det? "none"? Hvis vi går lenger ut i den oversettelsen så finner vi portforud så da kan du skrive "I do not have a curfew" Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 11. november 2007 Forfatter Del Skrevet 11. november 2007 Er ikke plass til å skrive så mye.. Det skal skrives et klokkeslett. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Ja. Når sier mamma du skal komme inn på kvelden. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 "No limits"? Lenke til kommentar
pinnsvin Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Kanskje lurt å sette opp et rimelig tidspunk uansett? Her i USA er det veldig vanlig å ha "innetid" og hvis de ser at du ikke har noen hjemme (selv om det er vanlig i norge) så vil de nok tro at du er.. mer enn de kan takle kanskje? Når det er så stor "kamp" om familiene så er det vel viktig å virke mest enkel å håndtere. Jeg skrev vel 11 eller noe sånt Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 Da setter jeg opp 11 jeg også Er som regel inne til den tid uansett. Lenke til kommentar
baijs Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Hei alle sammen! Lurte på hvordan det vil være å fikse et år i utlandet uten speak, ef osv.? Jeg og en kompis vurderer sterkt å dra til neste år. Men ikke hvis vi ikke kommer sammen (hvertfall samme skole) Er det mulig å få dette til med en organisasjon hvis ikke hvordan gjør man dette manuelt med søk på skole osv.? Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Dere kommer ikke til å ende opp sammen! Og hvorfor vil du det? Hvorfor ikke få nye venner, istedenfor å rotte deg sammen med en person du kjenner fra før av? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Ja, dere blir fort kjent som "de to utlendingene som bare er sammen med hverandre", i tillegg til at dere snakker norsk med hverandre hele tiden, som gjør integreringen enda værre. Endret 12. november 2007 av Bytex Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 Poenget med et utvekslingsår er vel å oppleve nye ting og ikke flytte til et land for å bo sammen med en kompis.. Lenke til kommentar
baijs Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 For noen ja er sikkert det å føle at man kan klarer å etablere seg på egen hånd i et nytt land. Men for oss derimot er det forsåvidt ikke så viktig med det. Det jeg lurte på var om dette er mulig? og/eller hvis man må ty til å organisere året selv, er det noen som har tips eller linker til nyttig informasjon om dette? Takker for svar:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå