Gå til innhold

Tråden for utvekslingsstudenter

MartinF

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Egentlig er jeg litt heldig, fordi jeg kjenner en veldig grei fyr nedi omak, washington state som mer enn gjerne vil ha meg boende hos han et år, og det er gjensidig. Hvis jeg får til det så slipper jeg masse mellomlegg til div. organisasjoner men kommer rett nedi der, drar til han, innretter meg og drar på skolen :p Dette er noe jeg garantert kommer til å gjøre hvis sjansen byr seg og jeg har nok midler til å gjennomføre dette.. Så who knows?

Ønsker forøvrig alle her lykke til med deres reiser..

Tekst lagt til og en leif rettet

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar

Hmm.. Hvordan skal jeg oversette disse fagene?

Prosjekt til fordypning

Planlegging

Drift og Oppfølging

Kommunikasjon og Service

Sliter litt med den academic transcript delen nå :p

EDIT: Curfew er vel innetid? Hva skal jeg skrive hvis jeg ikke har det? "none"?

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

Kanskje lurt å sette opp et rimelig tidspunk uansett? Her i USA er det veldig vanlig å ha "innetid" og hvis de ser at du ikke har noen hjemme (selv om det er vanlig i norge) så vil de nok tro at du er.. mer enn de kan takle kanskje? Når det er så stor "kamp" om familiene så er det vel viktig å virke mest enkel å håndtere. Jeg skrev vel 11 eller noe sånt

:)

Lenke til kommentar

Hei alle sammen!

Lurte på hvordan det vil være å fikse et år i utlandet uten speak, ef osv.?

Jeg og en kompis vurderer sterkt å dra til neste år. Men ikke hvis vi ikke kommer sammen (hvertfall samme skole)

Er det mulig å få dette til med en organisasjon hvis ikke hvordan gjør man dette manuelt med søk på skole osv.?

Lenke til kommentar

For noen ja er sikkert det å føle at man kan klarer å etablere seg på egen hånd i et nytt land. Men for oss derimot er det forsåvidt ikke så viktig med det. Det jeg lurte på var om dette er mulig? og/eller hvis man må ty til å organisere året selv, er det noen som har tips eller linker til nyttig informasjon om dette?

Takker for svar:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...