Gå til innhold

Tråden for utvekslingsstudenter

MartinF

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Les FAQen i første post.

1. Hvor mye koster et utvekslingsår?

Å svare nøyaktig på dette er umulig, men hvis jeg nå tar utgangspunkt i Speak sine priser så vil du måtte betale 53 350 i programavgift, 2500-3000 i lommepenger hver måned (30 000 på 10 måneder) pluss andre utgifter som forsikring osv.

Lenke til kommentar

Må nesten begynne på den collagen jeg også.. Har satt meg som mål å få sendt dette settet med papirer innen tirsdag.. Er jo så sinnsykt mye arbeid. Legen min hadde jo selvfølgelig ikke vaksinasjonskortet mitt når jeg kom, så da må jeg til noen andre å få de til å fylle ut det.. Og jeg klarer faen ikke finne engelsklæreren jeg hadde i fjor, så har ikke fått utfylt den english teacher recommendation letter enda heller. Passbilder har jeg heller ikke fått tak i enda. Koster jo faen meg 300 for seks passbilder her i byen *sjokkert*..

EDIT: Skal man skrive noe på den collagen eller skal vi ha bare ha bilder?

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

Ah, det var den jeg fylte ut feil på.

Legen min skulle fylle ut denne, og siden jeg har hatt vannkopper før skrev hun "Ja" (selvsagt)!

Noen uker etterpå fant vi derimot ut at det er ikke vannkopper det er snakk om, men kopper; en dødelig og utrolig smittsom sykdom som er utryddet i verden.

Det var enten chicken pox eller small pox det var snakk om, så jeg ville sjekket ut grundig om hvem av de som er vanlig kopper!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...