Iverfar Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Da var meg og Iver klar for Hawaii turen i februar. Gleder meg!Noen andre her som skal? Det blir saker! 7 dager med slask:D noen som var der i fjor? Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Var der ikke selv, men har hørt fra mange at det var en utrolig opplevelse. Angrer på at jeg ikke dro, men hadde ikke så mye penger å rutte med akkurat da. Lenke til kommentar
Erlandios Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Yo Noen som har erfaringer med Ef sin skole i miami eller erfaringer med miami sjenerelt, skal ditt i januar. takker for alle svar Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Viss du skal dra til utlandet. Jeg har Teoretisk matte nå, men ser uttil å måtta gå over til Praktisk. Vil jeg henge etter i matten når jeg kommer jeg igjen. Viss jeg drar til USA f.eks? Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 I USA kan du velge matte som kanskje har høyere nivå enn hjemme i Norge. Men man man vil nok uansett henge litt igjen siden man ikke har om akkurat de samme tingene Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Sitter å ser i årboka nå, og jeg må ærlig innrømme at jeg virkelig savner året mitt der borte. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Sitter å ser i årboka nå, og jeg må ærlig innrømme at jeg virkelig savner året mitt der borte. Har på følelsen at jeg kommer til å gjøre det samme og at jeg ikke ''nyter'' det godt nok. Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Hvordan er det med lommepenger under oppholdet? Hvor mye trenger man i månden osv? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 Les FAQen i første post. 1. Hvor mye koster et utvekslingsår?Å svare nøyaktig på dette er umulig, men hvis jeg nå tar utgangspunkt i Speak sine priser så vil du måtte betale 53 350 i programavgift, 2500-3000 i lommepenger hver måned (30 000 på 10 måneder) pluss andre utgifter som forsikring osv. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Hvordan er det med lommepenger under oppholdet? Hvor mye trenger man i månden osv? 1. Det står som sagt i FAQ 2. Det er jo helt individuellt hvor mye penger man bruker. Lenke til kommentar
loloba Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Hvor mange bilder sendte dere med i det brevet der man blir valgt av vertsfamiliene? 20, 10? hmm Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 20? Det var da virkelig drøyt. Tror jeg hadde 5-6 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 7. november 2007 Forfatter Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Må nesten begynne på den collagen jeg også.. Har satt meg som mål å få sendt dette settet med papirer innen tirsdag.. Er jo så sinnsykt mye arbeid. Legen min hadde jo selvfølgelig ikke vaksinasjonskortet mitt når jeg kom, så da må jeg til noen andre å få de til å fylle ut det.. Og jeg klarer faen ikke finne engelsklæreren jeg hadde i fjor, så har ikke fått utfylt den english teacher recommendation letter enda heller. Passbilder har jeg heller ikke fått tak i enda. Koster jo faen meg 300 for seks passbilder her i byen *sjokkert*.. EDIT: Skal man skrive noe på den collagen eller skal vi ha bare ha bilder? Endret 7. november 2007 av MartinF Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Jeg hadde bare bildene + hvem personen(e) på bildene var. Lenke til kommentar
Sommernatt Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Jeg skrev bare hvem som var på bildet og anledningen bildet ble tatt i. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 Noen som har fylt ut papirene som kan svare på dette? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=860013 Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Ah, det var den jeg fylte ut feil på. Legen min skulle fylle ut denne, og siden jeg har hatt vannkopper før skrev hun "Ja" (selvsagt)! Noen uker etterpå fant vi derimot ut at det er ikke vannkopper det er snakk om, men kopper; en dødelig og utrolig smittsom sykdom som er utryddet i verden. Det var enten chicken pox eller small pox det var snakk om, så jeg ville sjekket ut grundig om hvem av de som er vanlig kopper! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 Smallpox er vanlig kopper som du snakker om. Chickenpox er vannkopper. Det kan du se her: http://en.wikipedia.org/wiki/Chickenpox og velg deretter norsk. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Ah, da så. Da var det smallpox jeg skrev Yes på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå