Gå til innhold

Tråden for utvekslingsstudenter

MartinF

Anbefalte innlegg

Nei men uff, så trist - jeg håper virkelig at du ikke må reise hjem: da er jo ett helt år bortkastet...

Kjenner meg forresten igjen i det der fattig stempelet, det virker generelt som at det er familier som har lite fra før som tar imot utvekslingsstudenter :-s

Endret av pinnsvin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann, jeg skal til miami beach på en av EF sine skoler 3januar, jeg har hørt mye dritt om EF Men det meste jeg har hørt har gjeldt vertsfamilier siden jeg skal bo på student hjem så har jeg ikke tenkt så mye rundt det.

Er det noen som har vært på skolen eller har vært i miami? eller noen som har noen råd osv

Mange har sagt at jeg også burte velge å gå på skole i Los angeles santa barbara beach eller no sånnt?

Har fortsatt sjangsen til å forandre så takker for alle svar

Vel, jeg har ei venninne av meg som er der nå hvis du er interesert i å høre litt. hvis du er sugen på info så send meg en PM så sender jeg deg linken til hjemmesia eller mailen hennes;) utifra alt hun har sagt så elsker hu det der nede.

Lenke til kommentar

Hei!

Jeg går på GK på medier og kommunikasjon og lurer på om det i det hele tatt funker å være utvekslingselev da?

Det å dra et år som utvekslingsstudent har jeg tenkt på en stund nå men det er først nå jeg virkelig har fått lyst til å dra. Er det forsent å søke nå for et år som utvekslingsstudent til neste år?

Lenke til kommentar
Hei!

Jeg går på GK på medier og kommunikasjon og lurer på om det i det hele tatt funker å være utvekslingselev da?

Det å dra et år som utvekslingsstudent har jeg tenkt på en stund nå men det er først nå jeg virkelig har fått lyst til å dra. Er det forsent å søke nå for et år som utvekslingsstudent til neste år?

Neida, det funker. Jeg går media og komm. og får året godkjent

Hvis du vil ha året godkjent og få stipend så må men de fleste skolene har fag sånn at du kan få det godkjent. Du kan også reise uten stipend, og uten å få året godkjent hvis du vil det.

Neida, det er ikke for sent å søke, tror fristen for de fleste er mars omtrent :)

Lenke til kommentar
Heisann, jeg skal til miami beach på en av EF sine skoler 3januar, jeg har hørt mye dritt om EF Men det meste jeg har hørt har gjeldt vertsfamilier siden jeg skal bo på student hjem så har jeg ikke tenkt så mye rundt det.

Er det noen som har vært på skolen eller har vært i miami? eller noen som har noen råd osv

Mange har sagt at jeg også burte velge å gå på skole i Los angeles santa barbara beach eller no sånnt?

Har fortsatt sjangsen til å forandre så takker for alle svar

Vel, jeg har ei venninne av meg som er der nå hvis du er interesert i å høre litt. hvis du er sugen på info så send meg en PM så sender jeg deg linken til hjemmesia eller mailen hennes;) utifra alt hun har sagt så elsker hu det der nede.

Jeg vil gjerne høre masse, send meg gjerne mailen hennes eller link til hjemmesiden::D

Tusen hjertelig takk:D

Lenke til kommentar

Er nok en del som lagde bloggen og sendte den inn før de dro og ikke har tilgang på internett lenger dessverre:( veit det er sånn med minst to av bloggene du har der da familiene dems ikke har internett.

Men spørsmål til folka på forumet i USA. Hva skal dere gjøre/kle dere ut som på halloween? Vi går i dag og jeg trenger litt ideer. Skal ta masse bilder og legge ut senere også hvis noen er interesserte... Forslag? :)

Lenke til kommentar
Men spørsmål til folka på forumet i USA. Hva skal dere gjøre/kle dere ut som på halloween? Vi går i dag og jeg trenger litt ideer. Skal ta masse bilder og legge ut senere også hvis noen er interesserte... Forslag? :)

Jeg kledde meg ut som en viking, og vant prisen for beste kostyme på skola. :p

Lenke til kommentar
Jeg var rumensk sirkusdanser, og drakk meg full nok til å syns det var alright ;) Syns halloween så langt har vært litt oppskrytt, men er vel mest for barna. Også har jo ikke dagen kommet ennå :)

Vel saken er den at i Iowa har vi parent-teacher conferances denne uka og neste så vi går trick or treating forskjellige dager denne uka. Vi gikk i dag. Men jeg var Patric og Spungebob så jeg klarte meg fint:D haha, var dritmorro, alle småunga gikk rundt og hilste på oss=) Halloween rocks!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...