pinnsvin Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Nei men uff, så trist - jeg håper virkelig at du ikke må reise hjem: da er jo ett helt år bortkastet... Kjenner meg forresten igjen i det der fattig stempelet, det virker generelt som at det er familier som har lite fra før som tar imot utvekslingsstudenter :-s Endret 25. oktober 2007 av pinnsvin Lenke til kommentar
Lilja4ever Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Det å kunne ta imot utvekslingselever gir familier høyere status - pga at de har råd til det. Dette gjør at de litt fattigere som egentlig ikke har råd til utvekslingselever ønsker og ta imot dem, for å vise at de er passe velstående. Fakta! Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Håper virkelig jeg klarer meg her, uff. Jeg har nok hatt en smule uflaks så langt Lenke til kommentar
Gilmek Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Heisann, jeg skal til miami beach på en av EF sine skoler 3januar, jeg har hørt mye dritt om EF Men det meste jeg har hørt har gjeldt vertsfamilier siden jeg skal bo på student hjem så har jeg ikke tenkt så mye rundt det. Er det noen som har vært på skolen eller har vært i miami? eller noen som har noen råd osv Mange har sagt at jeg også burte velge å gå på skole i Los angeles santa barbara beach eller no sånnt? Har fortsatt sjangsen til å forandre så takker for alle svar Vel, jeg har ei venninne av meg som er der nå hvis du er interesert i å høre litt. hvis du er sugen på info så send meg en PM så sender jeg deg linken til hjemmesia eller mailen hennes;) utifra alt hun har sagt så elsker hu det der nede. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Noen som kan fortelle meg hvor det står skriftlig at man ikke trenger bli med i kirken? Er utrolig lei av å stå opp tidelig om søndagen for å høre på tullprat Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Det handler vel like mye om å respektere kulturen der du bor. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Hvor har jeg skrevet at jeg ikke respekterer kulturen i USA? Jeg går på en kristen privat skole og i et relativt kristent hjem og alt jeg gjør er å respektere religionen deres. Så spar meg for slike tåpelig kommentarer. Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Du kan ikke tvinges med i kirka Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Dette vet jeg, men hvor kan jeg finne det skriftlig? Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Ommråderepresentanten min kom med ett regelhefte til meg, men jeg reiser via CASE da, ikke Aspect, som de fleste fra SPEAK gjør. Lenke til kommentar
endrefm Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Hei! Jeg går på GK på medier og kommunikasjon og lurer på om det i det hele tatt funker å være utvekslingselev da? Det å dra et år som utvekslingsstudent har jeg tenkt på en stund nå men det er først nå jeg virkelig har fått lyst til å dra. Er det forsent å søke nå for et år som utvekslingsstudent til neste år? Lenke til kommentar
pinnsvin Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Hei! Jeg går på GK på medier og kommunikasjon og lurer på om det i det hele tatt funker å være utvekslingselev da? Det å dra et år som utvekslingsstudent har jeg tenkt på en stund nå men det er først nå jeg virkelig har fått lyst til å dra. Er det forsent å søke nå for et år som utvekslingsstudent til neste år? Neida, det funker. Jeg går media og komm. og får året godkjent Hvis du vil ha året godkjent og få stipend så må men de fleste skolene har fag sånn at du kan få det godkjent. Du kan også reise uten stipend, og uten å få året godkjent hvis du vil det. Neida, det er ikke for sent å søke, tror fristen for de fleste er mars omtrent Lenke til kommentar
Erlandios Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Heisann, jeg skal til miami beach på en av EF sine skoler 3januar, jeg har hørt mye dritt om EF Men det meste jeg har hørt har gjeldt vertsfamilier siden jeg skal bo på student hjem så har jeg ikke tenkt så mye rundt det. Er det noen som har vært på skolen eller har vært i miami? eller noen som har noen råd osv Mange har sagt at jeg også burte velge å gå på skole i Los angeles santa barbara beach eller no sånnt? Har fortsatt sjangsen til å forandre så takker for alle svar Vel, jeg har ei venninne av meg som er der nå hvis du er interesert i å høre litt. hvis du er sugen på info så send meg en PM så sender jeg deg linken til hjemmesia eller mailen hennes;) utifra alt hun har sagt så elsker hu det der nede. Jeg vil gjerne høre masse, send meg gjerne mailen hennes eller link til hjemmesiden: Tusen hjertelig takk:D Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Absolutt flott at det er mange blogger i første post, men de fleste av dem er overhodet ikke oppdaterte. Mange av bloggene er ikke oppdatert siden begynnelsen av september. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 Dette får stå på bloggernes regning. Selv følger jeg kun med på de som faktisk oppdaterer. Din blant annet. Lenke til kommentar
Gilmek Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Er nok en del som lagde bloggen og sendte den inn før de dro og ikke har tilgang på internett lenger dessverre:( veit det er sånn med minst to av bloggene du har der da familiene dems ikke har internett. Men spørsmål til folka på forumet i USA. Hva skal dere gjøre/kle dere ut som på halloween? Vi går i dag og jeg trenger litt ideer. Skal ta masse bilder og legge ut senere også hvis noen er interesserte... Forslag? Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Men spørsmål til folka på forumet i USA. Hva skal dere gjøre/kle dere ut som på halloween? Vi går i dag og jeg trenger litt ideer. Skal ta masse bilder og legge ut senere også hvis noen er interesserte... Forslag? Jeg kledde meg ut som en viking, og vant prisen for beste kostyme på skola. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Ustedalen; Hvor fikk du tak i viking kostyme? Lenke til kommentar
NoviKaNa Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Jeg var rumensk sirkusdanser, og drakk meg full nok til å syns det var alright Syns halloween så langt har vært litt oppskrytt, men er vel mest for barna. Også har jo ikke dagen kommet ennå Endret 30. oktober 2007 av NoviKaNa Lenke til kommentar
Gilmek Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Jeg var rumensk sirkusdanser, og drakk meg full nok til å syns det var alright Syns halloween så langt har vært litt oppskrytt, men er vel mest for barna. Også har jo ikke dagen kommet ennå Vel saken er den at i Iowa har vi parent-teacher conferances denne uka og neste så vi går trick or treating forskjellige dager denne uka. Vi gikk i dag. Men jeg var Patric og Spungebob så jeg klarte meg fint:D haha, var dritmorro, alle småunga gikk rundt og hilste på oss=) Halloween rocks! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå