SurfingElite Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Gjør det du. Finere jenter enn i Norge, ja! Tro meg, de jentene som jeg kjente der borte slår alle jentene på min skole rett tilbake til steinalderen. Vel, hvor bor du egentlig i Norge? Vil si skandinaviske jenter er penere enn amrikanske. Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Skandianver > amerikanere, jenter that is. Men men, "Hey, I'm Norwegian" funker fett, har prøvd det et par ganger:P En gang på Sonic, og en gang på skolebussen^^ Du får forresten kjøpt snus her, av flere merker, ikke at jeg har tenkt til å gjøre det, men det er fullt mulig å skaffe seg snus, selges på wal mart f. eks. Skolen er nokså lett, men leksene må gjøres hver dag. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 Huff.. Klarer snart ikke vente mer på telefon fra Speak jeg. Vil så gjerne få den beskjeden at jeg er inne i programmet, så kan jeg slappe av mens de finner familie til meg. Begynner i ny jobb på tirsdag så da får jeg tjent litt mer penger til turen. Skal også selge litt fotoutstyr, så jeg håper å få inn en 5-6000 der også Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Slapp av Martin, du er uansett godkjent og familie får du helt sikkert ikke før i August. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 Hvorfor skulle man ikke få familie før august egentlig? Jon fikk vel familie i Januar det året han skulle dra om jeg ikke tar feil. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Han var en av de få heldige. Hvorfor? Fordi de fleste som skal være vertsfamilie til neste år har en student boende hos seg nå. Når studenten drar hjem tenker de seg om og finner ut at de vil gjøre det på nytt. Dette kommer du å høre mye om på Speak møtene. Endret 12. oktober 2007 av SurfingElite Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 Ok, sånn ja.. Hvor mange sånne Speak møter er det før avgang? Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Det er vel kun 1 møte, som oftest er det i Mai. Edit: Da jeg skrev møtene siktet jeg til det første informasjonsmøte. Endret 12. oktober 2007 av SurfingElite Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Er skolen veldig streng?På en måte, ja. Banning er ikke lov (banning omfatter: Fuck, shit, ass, bastard, idiot, retarted, gay..) og det er heller Hører ofte folk skrike ut Gay og jeg går på en noe kristen skole, det blir virkelig ikke slått hard nedpå og det samme med retard. Når det kommer til fuck og shit så er det ord man må passe seg for. Endret 12. oktober 2007 av SurfingElite Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Da har Ellen i CASE tatt kontakt med meg, og hu skal begynne letingen Lenke til kommentar
pinnsvin Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 På skolen min er de også veldig strenge når det kommer til banning osv. En kamerat av meg hadde på seg en t-skjorte med påskrift "I'll grab my dick and doubleclick" elns og ble utvist en dag. Det eneste banneordet som er lov til å bruke er "gay"... Noe som egentlig sjokkerer meg veldig. dessverre ender det da med at jeg og de andre bruker "gay" som skjellsord mer, fordi det er det eneste lovlige ordet. Huff, jeg skjemms. Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Bruk norske banneord:D Ellers så bruker jeg Asshat en del, uten at noen blir sure for det Lenke til kommentar
Shocktrooper Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 En i World Geography klassen min fikk Detention for å ha tskjorte med "Pimpin' ain't easy".. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Må min skole så er det mange som sier ''I dont give a ish'' osv, for å unngå banning. Dere kan sikkert gjette dere til hva det betyr. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Ei venninne av meg ble utvist i 2 dager for å kysse en fyr på skoleplassen (katolsk skole)..det er litt drøyt. Noen av disse kristne skolene minner jo mere om barnehager enn videregående skoler. Endret 12. oktober 2007 av Bytex Lenke til kommentar
loloba Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Skal jeg velge California eller søke regionsgaranti med sørstatene? fortell meg litt pls? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 Ingen av delene. Søk over hele landet, det er mitt tips. Lenke til kommentar
loloba Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 men det er så mange stater jeg ikke har lyst til å komme i også... hvorfor ikke sørstatene? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 Sørstatene er generelt mer kristne og for meg som ikke er kristen (eller praktiserende kristen) så gidder jeg ikke vurdere det engang. Men selvfølgelig hvis du mener sørstatene er en god ting så er det bare å søke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå