Gå til innhold

Tråden for utvekslingsstudenter

MartinF

Anbefalte innlegg

Tenker heller å ta et år av en 3- eller 5-årig i USA. Er ingen utdanning jeg har begynt på ennå.

EDIT: Og det er jo bare en god måte å komme inn i det sosiale å dele rom med noen.

9594816[/snapback]

Tror det er vanskelig å ta et helt år av en utdannelse i utlandet, uten at det er innebygd i studiet (som f.eks. intl. markedsføring v/ BI). Husk at du tar andre fag som må tilsvare det man lærer i Norge, og det er nok ikke så enkelt å få til.

Joda, men man blir nok med i det sosiale om man deler leilighet med noen uten å sove på samme rommet også ;) Bodde på rom med 5 gutter i militæret, og det var 5 for mange for min del :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis jeg skal ta lappen her nede- må jeg melde meg på Drivers ed på skolen, eller kan jeg ta det privat? Varierer dette fra stat til stat?

9600416[/snapback]

Lurer paa om CASE godtar at man tar det hos en privat kjoreskole.

9602453[/snapback]

Jeg fikk vite at det gikk greit når jeg snakka med en av damene fra speak for noen dager siden, men det kan jo være greit å sjekke...

Lenke til kommentar

jeg lurte på om dere som er utvekslingsstudenter tar med dere egne PC-er og mobiler eller om det ikke er lov!? Er det sånn at det er veldig sjeldent dere får sitte på dataen? Jeg sa til speak at jeg ville ta med PC-en min, men hun sa det ikke var lov!? :S

Lenke til kommentar
At det ikke var lov? Bullshit, jeg har med egen laptop, kjøpte en adapter, så funker den fjell. Mobil anbealer jeg å kjøpe her borte, siden det er svindyrt å bruke norsk telefon HVIS du i hele tatt har TriBand

9606111[/snapback]

Har ikke de fleste telefoner i dag TriBand? Kjøpte bare et abbonnement her jeg, og det funker...fjell ;)

Lenke til kommentar
jeg lurte på om dere som er utvekslingsstudenter tar med dere egne PC-er og mobiler eller om det ikke er lov!? Er det sånn at det er veldig sjeldent dere får sitte på dataen? Jeg sa til speak at jeg ville ta med PC-en min, men hun sa det ikke var lov!? :S

9605968[/snapback]

At man ikke har lov å ta med egen PC er det dummeste jeg har hørt. Jeg kjøpte adapter før jeg dro og den funker bra.

Lenke til kommentar

Jesus!

Registrerte meg til Speak klokken 11 idag. Nå ringte dama og ville ha intervju. Det gikk rimelig fort syns jeg :p Dessverre var det visst ingen i nærheten av mitt hjemsted så det blir telefonintervju..

Lurer litt på hvilke spørsmål jeg får? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...