Iverfar Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 (endret) Stakkars Italieneren, han blir kastet ut av det huset her på søndag, han sa ikke ifra hvor han skulle, han skulket en time etc.. Prøv Sonic Burger forresten, beste jeg har smakt Endret 22. september 2007 av Iver-th Lenke til kommentar
pinnsvin Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Oi det var strengt! Hva vil skje med han? Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Det er ikke strengt, Han ble med noen venner hjem etter skolen, uten å gi noen av oss nummeret til de han skulle til, eller adressen deres, hvis han gjør en mer feil, personlig eller akademisk, så må han tilbake til italia Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Jeg vil nå si det er veldig strengt å nesten bli kastet ut fordi han ble med en person hjem uten at resten av omverden har telefonnummeret og adressen til vedkommenes venn. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Jeg syntes det hørtes helt latterlig strengt ut. Som 16-17 åring i et fremmedland er det lett å gjøre en slik feil. Dette sier vel mer om vertsfamilien din enn det sier om italieneren. Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Det er CASE som ga han advarsel etc. etc. Vertsfamilien min har ikke noe å gjøre med at han sendes hjem. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 (endret) Hvordan fikk CASE vite om denne saken da? Vertsfamilien må da ha noe med at han blir kastet ut av huset å gjøre? Endret 22. september 2007 av SurfingElite Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Jeg anntar at vertsmoren min ringte de, og rappoterte/spurte om de visste hvor han var. Det er faktisk på hans eget initiativ at han skal ut av huset, han ville ikke skifte skole, så han ville skifte familie, at det kom så tidlig var ikke hans valg. men men Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 (endret) Noen som vet hva som skjer om man ikke får C eller bedre i samtlige fag? Endret 22. september 2007 av SurfingElite Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Tror ikke noe spessielt vil skje, det var vel mer enn oppfordring fra Speak sin side. Men det burde ikke vere noe problem uansett, fikk nettopp min forste "progress report"(et slags karakterkort vi faar en gang i maaneden), og hadde stort sett A i alle fag. Selv om jeg egentlig ikke har jobbet noe serlig med skolen. Lenke til kommentar
Lilja4ever Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Jeg har hørt at man MÅ ha c i alle fag... Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Tror ikke noe spessielt vil skje, det var vel mer enn oppfordring fra Speak sin side. Men det burde ikke vere noe problem uansett, fikk nettopp min forste "progress report"(et slags karakterkort vi faar en gang i maaneden), og hadde stort sett A i alle fag. Selv om jeg egentlig ikke har jobbet noe serlig med skolen. 9551623[/snapback] Tror ikke det vil bli noe problem jeg heller, men greit aa vite. Tror som du sier at det kun er en oppfordring ja. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Jeg har hørt at man MÅ ha c i alle fag... 9551753[/snapback] Hvor har du hørt dette? Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 I år går jeg i niende, og jeg har tenkt en god del på det å være utvekslingsstudent til USA, og jeg har funnet ut at dette er noe jeg har veldig lyst til. Jeg har sett litt på Speak sine hjemmesider, og jeg synes de virker greie, og med tanke på det jeg har lest tidligere i denne tråden tror jeg at jeg vil reise med dem. Som sagt så går jeg i niende klasse i år, og jeg har bare et enkelt spørsmål. Er det VG1, VG2 eller VG3 man må reise til USA? Eller er det valgfritt? Og om det er valgfritt, hvilket år er det da mest praktisk å reise? Jeg setter pris på alle svar Lenke til kommentar
pinnsvin Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Drar du i VG2 så får du stipend, ikke hvis du drar i VG1 eller VG3 Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Tror det blir VG2 på meg, ja Lenke til kommentar
pinnsvin Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Hehe, tror 99% av alle som reiser er VG2 elever Lenke til kommentar
Lilja4ever Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Jeg har hørt at man MÅ ha c i alle fag... 9551753[/snapback] Hvor har du hørt dette? 9551862[/snapback] Fra noen som har vært i Usa.. Men kan vell ikke love at det er rett da Lenke til kommentar
iStian Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Du har rett. Hadde akkurat intervju med speak og de sa at jeg måtte ha minst C i alle fag. Lenke til kommentar
iStian Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 (endret) Edit: av en eller annen grunn ble innlegget mitt postet to ganger Endret 23. september 2007 av iStian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå