megm Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Jeg håper også på å få dra til USA til høsten. Skal på intervju på tirsdag og er veldig spent. Men jeg er ikke helt sikker på om jeg skal ta statsgaranti eller ikke? Er det mindre sjangse for at jeg kommer med da? Jeg reiser med speak og de har sagt at det er ganske få plasser igjen. Hvis jeg skal ta statsgaranti tror jeg at jeg skal ta south carolina. Synes dere dette er en okei stat? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 Jeg håper også på å få dra til USA til høsten. Skal på intervju på tirsdag og er veldig spent. Men jeg er ikke helt sikker på om jeg skal ta statsgaranti eller ikke? Er det mindre sjangse for at jeg kommer med da? 9459519[/snapback] Vil ikke si at det er mindre sjanse, men det er mindre sjanse for å finne en god familie til deg. Lenke til kommentar
megm Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 ja det er det jeg er litt redd for. Det er sikkert vanskeligere å bytte familie hvis jeg er missfornøyd også. Men jeg vil helst noen stater der det er varmt mesteparten av året. uten statsgaranti er oppstillingen følgene: California South Carolina Florida Origon New Jersey Arizona Massachusetts Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) Husk at sjangsene for å havne i en dårlig familie blir ekstremt mye større hvis du setter California på første (eller bruker statsgaranti i det hele tatt) siden 90 % vil dit. De må derfor mest sannsynlig bare putte deg inni en familie. Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen. Søk over hele landet! Det er bedre å komme til en bra familie og en ikke så kjent stat, som å komme til California på en ranch uten naboer på 20 miles, en dårlig familie som ikke passer deg og en dårlig skole. Endret 9. september 2007 av Ustedalen Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 ja det er det jeg er litt redd for. Det er sikkert vanskeligere å bytte familie hvis jeg er missfornøyd også. Men jeg vil helst noen stater der det er varmt mesteparten av året. uten statsgaranti er oppstillingen følgene: California South Carolina Florida Origon New Jersey Arizona Massachusetts 9459589[/snapback] jeg kan love deg at du ikke vil til et sted med varme mesteparten av året:P oregon er forresten en norliggende stat, det er NJ og Massachusetts og, der blir det kaldt om vinteren. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Denne tråden er full av de samme spørsmålene hele veien. Dere som reiser til neste år, les igjennom tråden! Du får svar på nesten alle dine spørsmål! Lenke til kommentar
pinnsvin Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Trådstarter burde oppdatere førsteposten med relevant informasjon og tinger som blir spørt om igjen og igjen, på den måten slipper folk å spørre; de får informasjonen rett i fanget Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 Dette har jeg tenkt på lenge, men har ikke hatt skikkelig tid til å lage en skikkelig førstepost. Det kommer ihvertfall Lenke til kommentar
megm Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 ja jeg vet egentlig at det er de samme spørsmålene.. jeg bare lurte på om det var mindre sjangse om man kom med på programmet hvis man tok statsgaranti siden speak har få plasser igjen. Men jeg tar ikke statsgaranti uansett, så Lenke til kommentar
Sommernatt Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Det var merkelig :S kanskje det bare er en misforståelse og at du får de samme papirene igjen. Det stod i papirene mine hvilke ark som skulle være klart til intervjuet. Jeg må forresten ha telefonintervju, noe som er litt kipt da :/ Ellers er jeg fryktelig usikker på hva jeg skal skrive i brevet til den kommende vertsfamilien 9455224[/snapback] Ja, det var en misforståelse Speak hadde sendt papirene før de hadde sendt mailen Så nå skal jeg på intervju på onsdag Jeg skrev bare generelt om plassen jeg bor på, hva jeg gjør på fritiden, litt om familien min og om hvorfor jeg vil til USA Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Hvilken sport driver dere som er i USA nå med? Og hvordan synes dere det er? Lenke til kommentar
pinnsvin Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Akkurat nå er jeg på vei til å begynne med tennis, senere skal jeg være med på tracking og forhåpentligvis soccer (må til nabobyen 30 min unna noe som e drit...) Jeg har enda ikke fått medisinsk godkjennelse for å ha sport, legen ville bare skrive "godkjent med modifikasjoner" så trenerene har det siste ordet. Men jeg tror ikke det skal bli noe problem På fredag hadde vi en liten test, og av de som ble testet (fleste på fotballaget, alle som har naturfag osv) så var jeg 3. raskest på 60 metern, og raskest jente så jeg har en liten avtale med trackinglæreren om å bli med der til senhøsten Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Hvilken sport driver dere som er i USA nå med? Og hvordan synes dere det er? 9466533[/snapback] Spiller Soccer, på et av de bedre lagene i PA. Etter jul begyner jeg på et annet soccerlag samtidig som jeg skal spille innendørs soccer. Lenke til kommentar
sigz Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Skulle ønske jeg kom til en litt større skole med soccer. Men driver for tiden med Cross-Country. Har vel drevet på i snart en uke. En utrolig morsom gjeng å være med er de iallefall! Hva lå din beste tid på Ustedalen? Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Hvilken sport driver dere som er i USA nå med? Og hvordan synes dere det er? 9466533[/snapback] Tennis, hver skoledag hele året! annenhver dag i sistetimen, og annenhver dag etter skoletid, er ekstremt hardt i varmen, men moro og ganske så god trening! Lenke til kommentar
Gilmek Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Cross country her også. Gjengen her er utrolig koslige, og vil si det var lettere å komme inn i skolemiljøet da jeg kjente noen fra før av. Men skal starte soccer til våren:D Coed team, så blir morro å spille med gutter igjen:) Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Skulle ønske jeg kom til en litt større skole med soccer. Men driver for tiden med Cross-Country. Har vel drevet på i snart en uke. En utrolig morsom gjeng å være med er de iallefall!Hva lå din beste tid på Ustedalen? 9469723[/snapback] Uoffisielt var tiden min 18:00. Og din? Lenke til kommentar
sigz Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Løp på 21.38 idag, men har stort forbedringspotensiale for å si det sånn^^ Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Løp på 21.38 idag, men har stort forbedringspotensiale for å si det sånn^^ 9477152[/snapback] 21:38 er for all del ikke dårlig. På mitt første meet sprang jeg 21:53. Lenke til kommentar
justinvernon Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Intervju i morgen med Speak - hva burde jeg få med i det personlige brevet? vil jo få en så god familie som mulig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå