SurfingElite Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Hvorfor har jeg ikke reisefølelse når det er bare 8 timer til flyet går? Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Du får det når du står på flyplassen. Lenke til kommentar
iStian Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Må man ta om igjen et år på videregående, når man kommer hjem igjen? Er litt dritt og, når jeg har teoretisk matte på skolen, og kan ikke forsette på det i andre klasse i usa.. 9418829[/snapback] Jeg har akkurat snakka med rådgiveren på min skole om dette, og han sa at det er mulig å ta opp teoretisk matte og få spesiell studiekompetanse hvis du finner fag i USA som tilsvarer det du kommer til å fortsette med på vg2. Det er mye vanskeligere enn generell studiekompetanse, men det er mulig. Selv går jeg for dette Satser på at det ordner seg. Kan jo i verste tilfelle få kjøpt den matteboka jeg egentlig skulle hatt i vg1 og lese litt på det borte i USA Sitter forresten og fyller ut søknaden min til Speak nå SurfingElite Postet i dag, 22:05 Hvorfor har jeg ikke reisefølelse når det er bare 8 timer til flyet går? Den kommer helt sikkert Kanskje når du minst venter det... Lenke til kommentar
Moosher Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 En ting til jeg lurer på..Har lest gjennom hele tråden nå(JA!!) og lest at mange sier Speak er best og de andre er dårlige...Kan noen si akkurat hva som er så dårlig med f.eks EF eller STS.?? Ser ikke ut som noe er galt med dem...hvis det ikke har skjedd noen engangstilfeller Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Jeg har veldig mye dårlig med dem. F.eks at de ikke sjekker opp vertsfamilien skikkelig osv. Å ta matte i USA på VK1 nivå skal nok ikke være et problem. Lenke til kommentar
Moosher Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Ville bare si til alle som har bidratt til denne tråden..at den er SUPER!! Seriøst en av de beste trådene..der folka svarer fort på spørsmål og svarer grunndig!! Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Da var alt pakket og klart for en 23 timers flyreise. Er meget spent nå. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 3. september 2007 Forfatter Del Skrevet 3. september 2007 Du får ha en god tur (Jonas?)! Du får gi en lyd fra deg når du er fremme Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Det skal jeg gjøre, kommer vel til å skrive en del på bloggen min Lenke til kommentar
Shocktrooper Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 God tur og lykke til! Lenke til kommentar
NoviKaNa Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Reiser tidelig i morgen fra Flesland. Helt utrolig at jeg skal helt til Atlanta for å så fly opp igjen til Pennsylvania. Sikkert en måte å spare penger på. 9418805[/snapback] Skal du til Pennsylvania? Pittsburgh? Romkameraten min er derfra Høres ut på han som om det er en kul by. USA's mest brobelagte bry, tror jeg...? Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Skal ca 50 min fra Philadelphia, ikke langt fra New Jersey. Sitter på CPH nå, flyet er utsatt og det blir vel ca 4 timer ventetid. Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 fly til USA er dømt til å være utsatt Lenke til kommentar
pinnsvin Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Alle mine fly - 4 - var på minuttet presis uten noe venting. Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Engangstilfelle - garantert:P Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Mine var også presise. Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Endelig en liten opptur her nede ;P Skal møte en god venn av meg i helga, han bor nede i Houston og kommer opp til Dallas og Six Flags på lørdag, jeg, han, hans vertsfar og hans "vertsfetter" (17) Skal til Six Flags og muligens Dallas! Det blir storstas : ) Men nå skal jeg på skolen! Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Endelig en liten opptur her nede ;P Skal møte en god venn av meg i helga, han bor nede i Houston og kommer opp til Dallas og Six Flags på lørdag, jeg, han, hans vertsfar og hans "vertsfetter" (17) Skal til Six Flags og muligens Dallas! Det blir storstas : ) Men nå skal jeg på skolen! 9438228[/snapback] Høres ut som du finner deg til rette hos familien? Lenke til kommentar
andypan Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 nå er jeg akkurat ferdig med intervjuet hos ef, det gikk meget bra og intervjueren sa at jeg ville bli en bra utvekslings-elev. da gjenstår det bare å se i tiden fremover, blir vel endel som skjer... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. september 2007 Forfatter Del Skrevet 6. september 2007 Nå venter jeg spent på en ny update i bloggen til Jonas.. *hint hint* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå