Gå til innhold

Tråden for utvekslingsstudenter

MartinF

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Må man ta om igjen et år på videregående, når man kommer hjem igjen? Er litt dritt og, når jeg har teoretisk matte på skolen, og kan ikke forsette på det i andre klasse i usa..

9418829[/snapback]

Jeg har akkurat snakka med rådgiveren på min skole om dette, og han sa at det er mulig å ta opp teoretisk matte og få spesiell studiekompetanse hvis du finner fag i USA som tilsvarer det du kommer til å fortsette med på vg2. Det er mye vanskeligere enn generell studiekompetanse, men det er mulig. Selv går jeg for dette :) Satser på at det ordner seg. Kan jo i verste tilfelle få kjøpt den matteboka jeg egentlig skulle hatt i vg1 og lese litt på det borte i USA :p

Sitter forresten og fyller ut søknaden min til Speak nå :):thumbup:

SurfingElite Postet i dag, 22:05

Hvorfor har jeg ikke reisefølelse når det er bare 8 timer til flyet går?

Den kommer helt sikkert :) Kanskje når du minst venter det...

Lenke til kommentar

En ting til jeg lurer på..Har lest gjennom hele tråden nå(JA!!) og lest at mange sier Speak er best og de andre er dårlige...Kan noen si akkurat hva som er så dårlig med f.eks EF eller STS.?? Ser ikke ut som noe er galt med dem...hvis det ikke har skjedd noen engangstilfeller

Lenke til kommentar
Reiser tidelig i morgen fra Flesland.

Helt utrolig at jeg skal helt til Atlanta for å så fly opp igjen til Pennsylvania. Sikkert en måte å spare penger på.

9418805[/snapback]

Skal du til Pennsylvania? Pittsburgh? Romkameraten min er derfra :) Høres ut på han som om det er en kul by. USA's mest brobelagte bry, tror jeg...?

Lenke til kommentar

Endelig en liten opptur her nede ;P

Skal møte en god venn av meg i helga, han bor nede i Houston og kommer opp til Dallas og Six Flags på lørdag, jeg, han, hans vertsfar og hans "vertsfetter" (17) Skal til Six Flags og muligens Dallas! Det blir storstas : )

Men nå skal jeg på skolen!

Lenke til kommentar
Endelig en liten opptur her nede ;P

Skal møte en god venn av meg i helga, han bor nede i Houston og kommer opp til Dallas og Six Flags på lørdag, jeg, han, hans vertsfar og hans "vertsfetter" (17) Skal til Six Flags og muligens Dallas! Det blir storstas : )

Men nå skal jeg på skolen!

9438228[/snapback]

Høres ut som du finner deg til rette hos familien? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...