EmilieJB Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Hei! Jeg vurderer strekt å reise, men har noen forslag til hvilken stat jeg burde søke meg til? (dersom jeg søker en stat, er ikke sikker) Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Foreslår å ikke søke noen stat. 2 Lenke til kommentar
godmorgen Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Har blitt godkjent og drar til USA 12/13. Jeg har nesten fått svar på allt jeg lurer på gjennom damen som intervjuet meg og såklart internett. Det er et siste spørsmål som jeg grubler noe veldig på, føler meg som en en re'al "perv", det er derfor jeg ikke skriver fra den ordinere brukeren min. Så til spørsmålet: "Hvordan gikk det med å "polere stangen"/"nappe laksen" (you get it, onanering). Har fått intrykk at vertsforeldrene er innpå deg hele tiden, og at man kommer hjem sent vist man holder på med sport. Ser at dette vil være veldig flaut og svare på vist man ikke er en "tøffing", så send meg en PM, lag ny konto, eller bare dropp det (whatever floats you boat). Så til spørsmål nr. 2. Var det noen som fikk "napp" i statene, ser at det kommer veldig ann på sted til sted, men er Amerikanske jenter generelt lettere enn Norske. Vil man komme lengere med utveklingstudent skjarmen? Dette ble skikkelig dumt, og har min tvil på at noen kommer til å svare, vi får se. Vist noen finner posten min støtende, så send meg en PM så sletter jeg den, eller bare raport det til en mod. Lenke til kommentar
Pierrre Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Har blitt godkjent og drar til USA 12/13. Jeg har nesten fått svar på allt jeg lurer på gjennom damen som intervjuet meg og såklart internett. Det er et siste spørsmål som jeg grubler noe veldig på, føler meg som en en re'al "perv", det er derfor jeg ikke skriver fra den ordinere brukeren min. Så til spørsmålet: "Hvordan gikk det med å "polere stangen"/"nappe laksen" (you get it, onanering). Har fått intrykk at vertsforeldrene er innpå deg hele tiden, og at man kommer hjem sent vist man holder på med sport. Ser at dette vil være veldig flaut og svare på vist man ikke er en "tøffing", så send meg en PM, lag ny konto, eller bare dropp det (whatever floats you boat). Så til spørsmål nr. 2. Var det noen som fikk "napp" i statene, ser at det kommer veldig ann på sted til sted, men er Amerikanske jenter generelt lettere enn Norske. Vil man komme lengere med utveklingstudent skjarmen? Dette ble skikkelig dumt, og har min tvil på at noen kommer til å svare, vi får se. Vist noen finner posten min støtende, så send meg en PM så sletter jeg den, eller bare raport det til en mod. Jeg skal også være utvekslingsstudent i USA 12/13, og etter hva jeg har lest i denne tråden, så var sextemaer veldig tabu på skolene. Men nå har jeg ikke vært der, så jeg vet ikke hvordan folkene er etter skolen Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Dusjen? Kanskje ikke optimale arbeidsforhold men litt må man ofre.. Og de lette damene som var keen på utlendingene der jeg bodde var stort sett sluts. Lite tiltrekkende. Men går du virkelig inn for det så får du deg noe bra Men vær forsiktig, slikt er no no mange steder og kan fort få konsekvenser. Lenke til kommentar
Nani95 Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Har blitt godkjent og drar til USA 12/13. Jeg har nesten fått svar på allt jeg lurer på gjennom damen som intervjuet meg og såklart internett. Det er et siste spørsmål som jeg grubler noe veldig på, føler meg som en en re'al "perv", det er derfor jeg ikke skriver fra den ordinere brukeren min. Så til spørsmålet: "Hvordan gikk det med å "polere stangen"/"nappe laksen" (you get it, onanering). Har fått intrykk at vertsforeldrene er innpå deg hele tiden, og at man kommer hjem sent vist man holder på med sport. Ser at dette vil være veldig flaut og svare på vist man ikke er en "tøffing", så send meg en PM, lag ny konto, eller bare dropp det (whatever floats you boat). Så til spørsmål nr. 2. Var det noen som fikk "napp" i statene, ser at det kommer veldig ann på sted til sted, men er Amerikanske jenter generelt lettere enn Norske. Vil man komme lengere med utveklingstudent skjarmen? Dette ble skikkelig dumt, og har min tvil på at noen kommer til å svare, vi får se. Vist noen finner posten min støtende, så send meg en PM så sletter jeg den, eller bare raport det til en mod. Tror ikke det er lettere å få "napp" i USA. Haha Lenke til kommentar
Omini Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Noen som veit åssen det er med lunch der borte? Smør de matpakke, eller hva gjør de? Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 I USA? Kantine eller så går de ut på kafeer, McDonald's etc. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Hadde matpakke hver dag jeg. Lagde den riktignok ikke selv.. Men kantinematen sugde. Lenke til kommentar
Omini Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Så det kommer ann på hvor du kommer, og hva familien pleier å gjøre? Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Ja, det er ganske individuelt. Pris og kvalitet på skolematen er viktig, i tillegg til familiens vaner. Det er ofte også opp til deg selv. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2011 Merk at flere og flere skoler nekter studenter å forlate campus i skoletiden. Lenke til kommentar
Nani95 Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Ble plutselig VELDIG usikker på utveksling. Hvordan var det da dere kom tilbake igjen til Norge? Var dere med på russefeiringa? Glei dere rett inn i miljøet på skolen igjen? Var det rart å komme tilbake? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2011 Var med på russefeiringen. Gled rett inni miljøet igjen. Uvant å være på norsk skole igjen, men det gikk greit. La nå ikke DET stoppe deg fra å reise. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Jeg har bare en bekymring. Jeg har mistet begge bestemødrene mine, men har to bestefedre igjen. Begge begynner å dra på årene. Jeg er rett og slett redd for å miste dem mens jeg er borte. Noen som har opplevd noe sånt? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2011 Jeg mistet tanten min mens jeg var i USA. Man kommer seg igjennom det, men det er viktig å ta vare på tiden før, bare sånn i tilfelle. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 (endret) Bestefaren min døde på høsten. Det var faen meg kjipt, men jeg var noget forberedt på det så jeg kom meg da gjennom ganske greit. Men velger å tro at han ville vært stolt av meg uansett. Endret 20. oktober 2011 av Attityd Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 To triste historier, det... Håper jeg slipper å oppleve det samme. Lenke til kommentar
langskalle Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 jeg opplevde at vertsbestemoren døde! ;S Det var egentlig bare rart... :S følte at jeg ikke var en del av det hele. Var en annen type begravelse enn jeg kjenner til her i norge! Lenke til kommentar
Nani95 Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Har ombestemt meg. Blir i Norge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå