Attityd Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Finnes ikke. Om du tenker språkreiser, så er det en helt annen deal. Å? Jeg skjenner iallefall to personer som har vært 1-2 uker hos en vertsfamilie. På språkreise Lenke til kommentar
Zaftig Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Finnes ikke. Om du tenker språkreiser, så er det en helt annen deal. Å? Jeg skjenner iallefall to personer som har vært 1-2 uker hos en vertsfamilie. På språkreise Vel, jeg kan iallefall ikke finne noen "språkreiser" som ikke innebærer 20-30 timer skole i tre uker. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 15. august 2011 Forfatter Del Skrevet 15. august 2011 Arbeidet som kreves for utveksling er såpass stort at det er ikke er lønnsomt for noen org. å gjøre dette for bare en måned... Lenke til kommentar
Zaftig Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 (endret) Arbeidet som kreves for utveksling er såpass stort at det er ikke er lønnsomt for noen org. å gjøre dette for bare en måned... Så hvis man bare er et sted to uker i sommerferien f.eks og ikke går på skolen så er det sett på som språkreise? Endret 15. august 2011 av Zaftig Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 15. august 2011 Forfatter Del Skrevet 15. august 2011 Nei, det kalles språkreise. Lenke til kommentar
Zaftig Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Nei, det kalles språkreise. Oops, Det var det jeg mente, har rettet det opp nå. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 (endret) Post slettet. Seilhansken var i dårlig humør Poeng - jeg reiser til Japan med Explorius. Endret 15. august 2011 av Hanske Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 (endret) ...er best... EDIT: Hvertfall til Japan. Det kan godt være andre selskaper er bedre på USA. Endret 15. august 2011 av Hanske Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Explorius er ett forbanna amatørselskap som lyver til kunder og kunders foreldre. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Feil. Er det feil at de lyver til kunder å foreldre som gjør dem ett amatørselskap eller er det feil at ett selskap som lyver til kunder og foreldre er ett amatørselskap? 1 Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Noen vil alltid være fornøyde og noen misfornøyde. Ikke alle er like heldige. 2 Lenke til kommentar
youlookslashy Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Explorius er ett forbanna amatørselskap som lyver til kunder og kunders foreldre. Fill me in? Reiser med de. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Explorius er ett forbanna amatørselskap som lyver til kunder og kunders foreldre. Fill me in? Reiser med de. Det er ikke sant. Riktignok var de på TV2 Hjelper deg for et snaut år siden. En fyr hadde havnet i en skikkelig dårlig familie, men istedenfor å informere Explorius' sammarbeidsorganisasjon, ringte han hjem til mora hele tiden. Med en gang den amerikanske organisasjonen fikk vite noe, ble han flyttet. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Men slik skal heller ikke forekomme i det heletatt, da "alle familier er sjukket ut og godkjent" (my ass) og det var heller ikke hva jeg siktet til i denne situasjonen. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Feil forekommer overalt. Han ble flyttet umiddelbart da det ble oppdaget. Ellers har jeg ikke hørt noe negativt om Explorius. Derimot har jeg hørt, og selv opplevd, at EF ikke er verdens beste organisasjon. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Feil forekommer overalt. Han ble flyttet umiddelbart da det ble oppdaget. Ellers har jeg ikke hørt noe negativt om Explorius. Derimot har jeg hørt, og selv opplevd, at EF ikke er verdens beste organisasjon. Da har du ikke vært i denne tråden lenge. Og hva jeg nevner ovenfor er faktisk noe som har forekommet meg og mine foreldre og flere jeg kjenner. 1 Lenke til kommentar
nybb Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Hanske. Stopp å argumentere før du dummer deg mere ut. Explorius er og blir en elendig bedrift med dårlige ansatte, dårlig oppfølging, dårlig kommunikasjon og kontraktbrudd. Gjerne gjør litt research før du påstår noe. Hvis du hadde det, ville du kunne ha lest mange historier om/av ungdom som har dårlige erfaringer med Explorius. Fra min skole reiste 7 studenter med Explorius til USA og og 2 til Australia. Samtlige er misfornøyde med dem både i forkant av og under oppholdet. Lenke til kommentar
Ikke Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Må si meg enig med Nybb. Explorius er en rævva organisasjon! Er veldig glad for at jeg har noe med dem å gjøre lengre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå