Marir Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Herlighet så fjern jeg var, veldig bra at dere påpekte det. Takk! Lenke til kommentar
nybb Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Tusen takk alle sammen! Helt sinnsykt deilig å returnere til Norge. Vanvittig følelse å treffe igjen venner og familie. Vanvittig å se Norge fra et nytt perspektiv. 5 Lenke til kommentar
Marir Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Jeg spør igjen jeg; er det vanlig å få stipendet delt i to? Altså en sum for høsthalvåret og en sum for vårhalvåret. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Jeg spør igjen jeg; er det vanlig å få stipendet delt i to? Altså en sum for høsthalvåret og en sum for vårhalvåret. Ikke bare er det vanlig, det er standard. 1 Lenke til kommentar
kvantefysikk Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Tusen takk alle sammen! Helt sinnsykt deilig å returnere til Norge. Vanvittig følelse å treffe igjen venner og familie. Vanvittig å se Norge fra et nytt perspektiv. Hehe, vømmøl da eller? Lenke til kommentar
nybb Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Tusen takk alle sammen! Helt sinnsykt deilig å returnere til Norge. Vanvittig følelse å treffe igjen venner og familie. Vanvittig å se Norge fra et nytt perspektiv. Hehe, vømmøl da eller? Vømmølfestivalen er selvfølgelig et heidunrende, fyllekalas uten like som definitivt er et av de største høydepunktene i året Så vil si meg rimelig fornøyd med å ha fått deltatt på festen i 2011, noe jeg var forberedt på å ikke gjøre! 2 Lenke til kommentar
franky12 Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Har dere lest noe på norsk og historie pensum mens dere har vært borte eller? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Har dere lest noe på norsk og historie pensum mens dere har vært borte eller? Leste 14 sider av Norsk boka. 1 Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Har dere lest noe på norsk og historie pensum mens dere har vært borte eller? Leste 14 sider av Norsk boka. Wow! 14 sider! Lenke til kommentar
Kapli Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Noen tidligere utvekslingsstudenter her som har begynt å studere? På vitnemålet vil det jo bare stå "bestått", eller noe lignende på fagene fra VG2, må man sende med karakterutskriften fra USA til universitetene man har søkt hos? (NTNU) Ellers er det sykt hvor mye jeg fortsatt savner utvekslingsåret mitt, selv nå 1 år etter. Til alle som skal ut å reise til høsten, kos dere og bruk tiden godt Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Hei. Vet at denne tråden er for VGS, men prøver meg like så Skal ta ett semester i USA gjennom BI etter sommeren, vet dere om noen stipender/legater man kan søke på? Takker for svar Lenke til kommentar
Kapli Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Hei. Vet at denne tråden er for VGS, men prøver meg like så Skal ta ett semester i USA gjennom BI etter sommeren, vet dere om noen stipender/legater man kan søke på? Takker for svar Vet ikke om noen spesifikke, men du kan jo sjekke http://www.legathandboken.no/ Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 0 sider i norskboka, gitt.. Nok med amerikanske lekser... Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Haha samme her. Sendte boekene mine med mamma og pappa hjem for 3 maaneder siden uten aa ha aapnet dem. Lenke til kommentar
Bellamella Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Tok ikke engang bøkene med hjem fra skolen i fjor... Skal heller bruke sommeren til å lese litt siden jeg nå vet hva resten av klassen har gått igjennom Lenke til kommentar
kvantefysikk Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Jeg hadde med meg masse norske bøker da jeg dro til England i 2009, men leste ikke i en eneste en. Man tar igjen alt når man starter på tredjeåret uansett, det eneste er at hvis du skal ta R2-matte bør du ta en titt på vektorene i R1 om du ikke har/skal ha det i utlandet. Lenke til kommentar
Jonzki Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Selv har jeg gjort et kapitell i R1 boka, blir et hyggelig tredjeaar kan jeg se for meg. Først skal jeg kose meg her i tre uker til! Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Hvordan er det med bagger som er overvekt? Altså en ene kofferten min er LANGT over 22 kg/50 lbs. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 13. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2011 Avhenger av flyselskap. Ofte kan det være billigere å kjøre en ekstra bag og betale de $50 for en ekstra.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå