MartinF Skrevet 6. april 2011 Forfatter Del Skrevet 6. april 2011 Så lenge du har papirer på det du har med, og det du har med ikke er ulovlig i USA, så burde det ikke være noe problem. 1 Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Med tanke på at det er Minnesota du skal til ville jeg tatt med hjemmefra. Det er en relativt konservativ delstat. Du kan få et skriv fra legen som forteller hva pillene er og hvorfor du har de med deg. Det er ikke noe problem. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Jeg trodde det var i sørstatene de var så konservative? Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Finnes konservative overalt. 3 Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Det er vel generelt sett slik at de er minst konservative på kystene og så mer konservative innover. 1 Lenke til kommentar
nybb Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Planer om et aktivt sexliv du da? Saklig. Næh, så sur! Og selvfølgelig forstår jeg at det er flere grunner til å bruke p-pikker. Må da være lov med litt humor på forumet. Blir bare mere og mere lei av diskusjon.no, sinnsykt mange trassige og tverre mennesker her inne, samt elitister Lenke til kommentar
stekar1 Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 hallaaaa er det noen som har erfaring med å ta opp engelsk i 3.klasse ved privatist etter å vært 1 år i engelskspråklig land? Altså den karakteren man fikk i første klasse. Hvis ja, hvordan gikk det? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Ey, er det egentlig noen i det heletatt som snakker med områderepresentanten sin? Fordi jeg kom nettopp på at jeg ikke har møtt hun eller snakket med hun i hele år, men nå må jeg ringe hun vær dag fordi jeg skal være alene hjemme i 1 uke. Host-familien min er i England på bryllup Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Du er alene i huset i en uke? Home Alone Party! Neida Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. april 2011 Forfatter Del Skrevet 24. april 2011 Ey, er det egentlig noen i det heletatt som snakker med områderepresentanten sin? Hvorfor bry seg om områdereppen om man ikke har noe å snakke med h*n om...? Helt ærlig, jeg er ikke den typen som er veldig interessert i møter med områderepresentanten og hennes fjorten andre kinesere som ikke snakker et ord engelsk. Det blir for kleint for min del. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Du er alene i huset i en uke? Home Alone Party! Neida Vel ikke helt en uke, de dro Torsdag og kommer hjem Onsdag neste uke Vel home alone party er vel litt respektløst? xD Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Men artig er det Saa lenge det ikke er hjemme hos deg selv.... Lenke til kommentar
nybb Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 31 dager til jeg drar hjem til Norge Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 31 dager til jeg drar hjem til Norge 52 dager til jeg drar Lenke til kommentar
franky12 Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Omtrent to måneder til jeg reiser til USA Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. april 2011 Forfatter Del Skrevet 25. april 2011 31 dager til jeg drar hjem til Norge Men først skal vi spise lunsj! Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 31 dager til jeg drar hjem til Norge 52 dager til jeg drar Jeg ser du er 93, går du da i 2. klasse nå? Får du i så fall stipend og slikt når du tar utvekslingen i 3. klasse? Hvor i usa skal du forresten? Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 (endret) Er det noen som har utvekslingserfaring til Hong Kong? Kunne egentlig tenke meg et år der, for å lære kantonesisk kultur og språk. I tillegg foregår mye undervisning på engelsk, så det blir enkelt å klare seg de.r Endret 25. april 2011 av Hanske Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå