Gå til innhold

Tråden for utvekslingsstudenter

MartinF

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er nok ikke helt umulig at områderepresentanten din sier at dere må prøva på ny o.s.v men alt ordner seg sikkert hvis du bare forklarer din side av saken. De løy jo om jobbene sine så det kan jo være at de ikke er egnet til å ha en utvekslingsstudent :S Har han andre fyren kommet forressten?

Lenke til kommentar

Speak/Organiasjonen i USA er et mareritt å stole på.

Alt er klart med familie og skole osv, men har ikke fått vite noe om famillien.

De sa jeg skulle få det i dag og nå blir det utsatt enda flere dager?

Kvalm av å vente og av alle disse utsettelsene.

Endret av SurfingElite
Lenke til kommentar
Snakket med ommråderepresentanten i går, og han sa at det er jeg som bestemmer, og at jeg skal gjøre det som føles best for meg.

Italieneren har kommet, hyggelig fyr som ikke snakker så mye, og som virker likeglad med tilværelsen her

9372251[/snapback]

Godt å høre at områderepresentanten forstår :) Men skal du bo hos noen andre i mellomtiden eller kommer du til å bli hos familien til de finner en ny til deg?

Lenke til kommentar

Ok, her er saken;

For øyeblikket er det at jeg drar hjem eller blir intill de finner en ny familie, men siden det fortsatt er folk som venter på familie så blir jeg bakerst i køen, men de vil se på saken min. Så jeg vil da bo her intill videre..

Lenke til kommentar
Herre! Må vente 2 ekstra dager med å reise, fordi på visumet mitt står det at jeg skal gå på Public skole, noe jeg ikke skal gjøre.

Mte styr, gleder meg til jeg har satt meg på flyet.

9374872[/snapback]

Å, jeg kan bare tenke meg hvor kjedelig og frustrerende det der er. En av de få tingene som var veldig godt å ha var en fast utreisedato de siste ukene når jeg fortsatt ikke hadde familie. Må være skikkelig, skikkelig irriterende. Spesielt hvis man bor langt vekk fra gardermoen og ikke kan bestille bilett dit osv.

Lenke til kommentar
Herre! Må vente 2 ekstra dager med å reise, fordi på visumet mitt står det at jeg skal gå på Public skole, noe jeg ikke skal gjøre.

Mte styr, gleder meg til jeg har satt meg på flyet.

9374872[/snapback]

Hehe, hadde samme følelse en stund :) Sykt mye styr med visum og papirer som skal til skolen og tilbake.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...