stekar1 Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 fuck, hadde håpa det var ny camp sånn som speak har. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Hvilke camp har speak? Den greien i New York? Lenke til kommentar
stekar1 Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Ey, vet noen hva som skjer med pc'en vi låner av skolen her hjemme? Skal vi ta den med? Ey, vet noen hva som skjer med pc'en vi låner av skolen her hjemme? Skal vi ta den med? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2011 Det gjør du nå som du vil med... Lenke til kommentar
stekar1 Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Det er jo år til år lån på pcen da, så lurte mer på om skolen krevde den inn i det året, eller om vi bare overtar den Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 (endret) Jeg leverte inn min. Opp til skolen din antar jeg. Endret 20. januar 2011 av Attityd Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2011 Nå er leieavtaler på skolepcer forskjellig fra fylke til fylke. Om du lurer på om du er nødt til å ha med deg PCen din, så er svaret nei. Du får høre med skolen din. Lenke til kommentar
franky12 Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Vi eier dataen vår (på den betingelsen at vi fullfører vgs.) så jeg regner med jeg tar med meg dataen min til usa.. men jeg kommer til å kjøpe meg en mac der nede tenker jeg Lenke til kommentar
nybb Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Jeg har med pcen min hit, og jeg har også adminrettigheter <3 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2011 men jeg kommer til å kjøpe meg en mac der nede tenker jeg That's the spirit! Jeg gjorde det, og har den enda. Tidenes beste kjøp tror jeg. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Jeg kommer også til å kjøpe meg data når jeg kommer ned, eneste minuset er jo at man ikke får norsk tastatur, men med tanke på hvor mye man sparer på det så er det vel verdt det Vurderer en Alienware. Mac er fancy, men det at de er så lite spill-vennlige gjør at jeg tror jeg dropper å kjøpe det. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2011 Tastene på Macen er ikke norske nei, men endrer bare tastaturspråket, så det var null stress. Ø er fks ;: på amerikansk tastaur, men det spiller ingen rolle. Alienware er crap btw, og med Windows i Bootcamp kan du spille de spillene du vil på en Mac. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Alienware er da ikke crap, man betaler bare litt i overkant mye mer enn det de er verdt. Men man får jo den awesome logoen Også tror jeg ikke at jeg orker å venne meg til et helt nytt operativsystem, men jeg får se hva jeg ender med å gjøre, er jo fortsatt et halvt år igjen. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2011 Jeg kjenner noen som har Alienware. Den ble brukt i 5 måneder, før den ble solgt fordi den underpresterte så til de grader. Aldri igjen sa han. Han er Mac-bruker nå btw. Uansett, nok off-topic. Lenke til kommentar
roxyjenta Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Ja, da venter jeg fortsatt på å bli godkjent, og har søkt på USA. Det er vel fordi at det er ikke så ukjent i forhold til flere andre land. Jeg vil gjerne oppleve den high school spiriten og jeg har virkelig falt for USA etter at vi bodde der i 7 måneder da jeg gikk i 5. klasse (selv om det er lenge siden). Men hva hvis jeg ikke blir godkjent? Jeg lurer da på om jeg skal gi opp min utvekslingsdrøm, dra i 3. klasse eller velge et annet land? Men så klart jeg får først vente å se om jeg blir godkjent og kommer til USA Men ellers da snuser jeg så vidt på Sør-Afrika. Men jeg synes det virker veldig skummelt, Afrika liksom. Sist jeg var i Afrika var jeg i Egypt, og inntrykket derfra var helt forferdelig. Men det skremmer meg litt med tanke på språk og en helt annerledes kultur. Hva hadde dere gjort? Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Hvorfor søker du så seint? Uansett så har jeg inntrykk av at det er en god del utvekslingsorganisasjoner, så du kommer sikkert inn hvis du søker hos flere Jeg har hatt en del prosjekter om Sør-Afrika og ja, Sør-Afrika virker veldig skummelt. Det er bare 20 år siden de avskaffet Apartheid der, og selv om landet har gjort store framskritt så skal det visstnok være en god del rasisme der fortsatt. Lenke til kommentar
roxyjenta Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Jeg søkte i oktober på AFS, del 2 var blitt mottatt rundt 15 november (+ -) og jeg hadde intervju på onsdag. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 okei. Men da får du vel sikkert plass der da. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Søker dere for 2012/2013 året allerede nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå