franky12 Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Hvordan er Language & Cultuer camp egenltig? Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Du holder fortsatt god kontakt med Speak Martin? Jeg fikk mail fra Speak hvor de gav mange gode tips om hva jeg burde gjøre for å få mer info angående utveksling, blant tipsene var et av de at en tidligere student av Speak hadde opprettet en nettside kalt www.utvekslingsstudent.com, og best av alt så anbefalte de å gå inn på diksusjon.no ^^ Jeg ble også tipset om TV-serien "Alt for Norge" på TV Norge som visstnok skal handle om 10 amerikanere som kommer til Norge og deres opplevelser med kulturforskjellene. Det må helt klart sjekkes ut! Lenke til kommentar
roxyjenta Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Du holder fortsatt god kontakt med Speak Martin? Jeg fikk mail fra Speak hvor de gav mange gode tips om hva jeg burde gjøre for å få mer info angående utveksling, blant tipsene var et av de at en tidligere student av Speak hadde opprettet en nettside kalt www.utvekslingsstudent.com, og best av alt så anbefalte de å gå inn på diksusjon.no ^^ Jeg ble også tipset om TV-serien "Alt for Norge" på TV Norge som visstnok skal handle om 10 amerikanere som kommer til Norge og deres opplevelser med kulturforskjellene. Det må helt klart sjekkes ut! Det var kjempe morsomt å se på Alt for Norge da det gikk på tv. Forøvrig hvis noen husker jeg var litt fortvilet så har jeg søkt på YFU nå, men jeg har fått beskjed om de har flere søkere enn plasser til USA, så da er det bare å krysse fingrene. Så den 10. januar skal jeg til Oslo på gruppeintervju. Derfor lurer jeg på om noen har erfaring med dette? Merker at jeg allerede nå er ganske nervøs og livredd for at jeg ikke kommer til USA likevel (som jeg har tenkt i hodet mitt i lange tider at jeg skal). Jeg lurer også på hva denne engelsktesten går ut på? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2010 Du holder fortsatt god kontakt med Speak Martin? Jeg fikk mail fra Speak hvor de gav mange gode tips om hva jeg burde gjøre for å få mer info angående utveksling, blant tipsene var et av de at en tidligere student av Speak hadde opprettet en nettside kalt www.utvekslingsstudent.com, og best av alt så anbefalte de å gå inn på diksusjon.no ^^ Har ikke så veldig mye kontakt, men jeg holdt infomøte for Speak i Trondheim for noen måneder siden. Jeg sa til Carlina når jeg var der i høst at de kunne bruke meg og nettsiden så mye de ville. Jeg kan jo også "tjene" på det, i form av nye besøkende på siden. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Ja nettsiden er uten tvil til god hjelp og jeg sjekker ofte innom, så litt mer folk på forumet hadde vært kjempe Lenke til kommentar
Jonzki Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Hei alle tidligere/naavaerende/kommende utvekslingsstudenter, jeg vil oenske alle en riktig god jul og et godt nytt aar! Haaper alle koser seg uansett hvor de er paa kloden og hvordan man feirer jul! Lenke til kommentar
nybb Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Skal ærlig innrømme at det var kjipt å skype familien i dag, og se på at de feiret jul. Uansett, god jul! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2010 Liker amerikansk jul jeg. Norsk jul er bare et forbanna stress helt frem til klokken 22 den 24. desember, når folk drar. 1 Lenke til kommentar
nybb Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Amerikansk jul er koselig det, men det er ingenting som er å feire sammen med sin egen familie, dessuten er ikke min jul stress Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2010 Hehe, jeg hadde glatt byttet med deg, men det skjer vel ikke Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Jeg har fått høre masse om at julen i Amerika er skuff og at det er på julaften folk lengter mest hjem, blir spennende å sitte i en amerikansk familie om et år og feire jul Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 God jul folkens. Rart å tilbringe julaften i et skianlegg, men men. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Hva skjer med at jeg måtte være 18 år for å kjøpe superlim?! WTF? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Lim kan sniffes. Og 18 åringer kan ikke sniffe det? Det er faktisk ganske mye rart vi kan finne på dumme ting med, men det betyr vel ikke at alle over 18 vet mye bedre en oss. Amerikanere er rare. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2010 Hvilken butikk? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 (endret) Walmart Endret 25. desember 2010 av Rudde93 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2010 Wth, sært... Var uansett 18 under hele oppholdet mitt, så hadde aldri noe sånt problem. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Fikk ikke lov å kjøpe nesespray som var for barn over 12 år, på rema. Dama i kassa sa jeg måtte være 18 år Lenke til kommentar
nybb Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Hehe, jeg hadde glatt byttet med deg, men det skjer vel ikke Haha, nei! Jeg skal ta turen innom den butikken å hilse på vertsfaren din en gang! Var det Cal han het? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå