Dipstick Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Jeg fløy til JFK, det lukta piss der 9354208[/snapback] Er du generelt litt negativ? Med en litt mer positiv holdning er det mye som ordner seg. Kanskje ikke vertsfamilien din er så verst heller etterhvert. Hvis det at det lukter piss er det eneste du sitter igjen med fra JFK så vet ikke jeg. Har i allefall aldri lukta piss der alle de gangene jeg har vært der, men det kan jo være luktesansen min det er noe galt med. Lykke til uansett! Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Det luktet faktisk piss i terminal 9 på JFK. Stanken her er verre da. Lenke til kommentar
chriis91 Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 høres egentlig ut som en god ide og vente på italieneren og så du har noen som er i samme situasjon, men det høres ikke helt greit ut med levevilkårene i akkurat den familien. syns nesten det hørtes litt slum ut Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Ta en titt på bloggen til Iver, så ser du at det ikke er noen form for slum. Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 er det noen som vet hvor fort jeg får ny familie, om jeg må skifte sted, eller stat, og om det er sjanse for at jeg ikke får skiftet familie, hvis jeg bestemmer meg for å gjøre det? Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Trenger råd, skal jeg skifte familie med en gang, så slipper jeg å bli revet vekk fra skolen og eventuelle venner, eller skal jeg ta meg litt tid? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. august 2007 Forfatter Del Skrevet 25. august 2007 Nå vet jeg ikke hvordan type du er, men hadde jeg havnet i din situasjon hadde jeg ikke nølt med å skifte med engang. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Har du fått vite om den eventuelle nye famillien ligger i samme stat? Sikkert tungvint å måtte skifte stat og bli vant til et helt nytt klima og miljø. Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 vet ingenting om en evt. ny familie Lenke til kommentar
-meg- Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Jeg ville bytta etter sånn du har fortalt det. Har du noen bilder du kan vise? Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 vet ikke om jeg skal det=/ men har sendt bilder til noen av vennene mine.. Lenke til kommentar
Shocktrooper Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Har du fått vite om den eventuelle nye famillien ligger i samme stat? Sikkert tungvint å måtte skifte stat og bli vant til et helt nytt klima og miljø. 9359470[/snapback] Tror ikke det har så mye å si, om han bare har vent seg til denne familiens levemåte, og ikke sett så mye annet enda.. Men klart, blir vanskeligere å bytte jo lengre man venter tror jeg. Men hva vet vel jeg.. Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Har bestemt meg, kommer til å be om bytte av familie så fort som mulig. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Har bestemt meg, kommer til å be om bytte av familie så fort som mulig. 9363439[/snapback] Håper du får en flott, ny familie da Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 26. august 2007 Forfatter Del Skrevet 26. august 2007 Flott at du har tatt et slikt valg Iver! Håper virkelig du har bedre lykke med den neste familien din. Lenke til kommentar
pinnsvin Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 ... Og jeg håper da at du skjønner at ingen familier er perfekte, og at den du kommer til neste gang også vil ha/gjøre noe som vil gjøre deg utilfreds Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Jeg er ganske enig med "pinnsvin" du kan ikke ha for store forhåpninger til familien du får. Det er forskjell på USA og Norge. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Har bestemt meg, kommer til å be om bytte av familie så fort som mulig. 9363439[/snapback] Når drar du til din nye familie og vet du noe om den? Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Vet ingenting. Ringer Kari i morgen, da kommer ommråderepen også Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Her er forøvrig listen min: Positivt: Snille folk Jeg liker maten De vil ta meg med til Las Vegas Tilsynelatende god økonomi Negativt: Lopper 18 hunder Er redd for den ene hunden De 4 andre er masete urinstank i hele huset usunn mat masete unger til tider 11 stykker i ett hus - for mye deler rom med 4 andre, kan ikke bestemme når jeg vil legge meg selv har ikke klesskap - klærne ligger fortsatt i kofferten Bråkete Lite imøtekommende foreldre - jeg får ikke noen til å erstatte far- og morsrollen Generelt sett et rotete hus skittent hus Bruker ikke spisebord Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå